Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Thuislaptop

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• iscara
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik zoek uiteraard een nieuwe laptop, vandaar dit topic. Ik wil graag een SSD en een vast HDD (voor opslag vide's en foto's), deze combi was niet mee genomen in de laatste BBG. En eigenlijk wil ik niet zelf gaan een SSD of HDD gaan inbouwen.

Wat ga je met je laptop doen?
De laptop gaat niet intensief gebruikt worden. Dus surfen, Full HD video;s afspelen en een klein beetje fotobewerking (tbv maken van fotoboeken), maar wel gewoon Windows.
Dus de eisen zijn igg SSD+HDD combi en een full HD scherm

Wat is je budget?
€750,-

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, de laptop blijft gewoon thuis liggen.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik zoek een betrouwbaar merk, maar weet niet welke merken nu heel betrouwbaar zijn. De HP van mijn vrouw 2-3 jaar geleden ging toch best snel, maar net buiten de garantie, kapot (moederbord). MIjn huidige Lenovo is prima, maar het scherm houdt er nu mee op.

Via coolblue rondgekeken en dan lijk ik uit te komen op de Asus VivoBook S S510UN-BQ349T, de Asus VivoBook S K510UN-BQ297T lijkt vrijwel hetzelfde maar wordt door bol.com verkocht.
En ook de HP Pavilion 15-cs0960nd, maar ja is HP wel betrouwbaar genoeg (of is mijn enige ervaring niet representatief).
Ik vind het wel raar dat deze twee laptops alleen door coolblue worden verkocht.

[ Voor 20% gewijzigd door iscara op 13-08-2018 10:24 ]