Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!
Ik heb een nieuwe smartphone nodig. Mijn budget is ongeveer €550. Wat ik vooral belangrijk vindt bij een smartphone is de prijs-kwaliteit verhouding.

Nu twijfelde ik al tussen de Xiaomi Mi 8, de Xiaomi Mi Mix 2S en de OnePlus 6. Deze kosten rond de €550 en bieden veel voor hun prijs. Maar toen zag ik dat Samsung tot 23 september €100 cashback geeft op onder andere de Galaxy S9, die nu omgerekend ook rond de €550 is bij mobiel.nl.

Welke moet ik kiezen? Ik hoop dat jullie me advies kunnen geven. Bedankt!

Beste antwoord (via Verwijderd op 13-08-2018 14:29)

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:47
Waar twijfel je over tussen de toestellen? Ze hebben allen verschillende kwaliteiten en sterke en zwakke punten maar bieden allemaal veel waar voor het geld. Als jij dan nog een persoonlijke voorkeur zou hebben zou ik dat toestel gewoon pakken. Bij twijfel zou ik voor de Samsung gaan omdat die het meest gangbaar is en je er overal mee terecht kunt voor onderhoud, hoesjes, etc.

Alle reacties

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:58

FeaR

In GoT we trust

Mobiele telefoons vallen niet onder Consumentenelektronica: CEA > AAT

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • Beste antwoord

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:47
Waar twijfel je over tussen de toestellen? Ze hebben allen verschillende kwaliteiten en sterke en zwakke punten maar bieden allemaal veel waar voor het geld. Als jij dan nog een persoonlijke voorkeur zou hebben zou ik dat toestel gewoon pakken. Bij twijfel zou ik voor de Samsung gaan omdat die het meest gangbaar is en je er overal mee terecht kunt voor onderhoud, hoesjes, etc.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt! Voor dit geld is het zeker weten de beste deal. Jullie hebben me allemaal goed geholpen.

• Spiritsoul
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-10 21:24
https://nl.pepper.com/aan...6-64gb-6gb-banggood-73320

Voor €466 heb je de OP6 silk white 128GB

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:57

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 14:28:
[...]

Bedankt! Voor dit geld is het zeker weten de beste deal. Jullie hebben me allemaal goed geholpen.
Inmiddels kom je helaas op 508 euro uit, maar het is nog steeds een goede deal :)

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• Alexo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09 20:49

Alexo

groots met een zachte o

Zat een tijdje met dezelfde vraag, dezelfde prijsklasse en dezelfde toestellen. Eigenlijk vielen de notch-toestellen al af (love 'em or hate 'em) en was niet echt overtuigd door de S9. Uiteindelijk Xiaomi Mi Mix 2s 128gb via GSMweb (+abo) besteld, €456 toestelkosten. Wsl wel de China-versie maar ik ben niet vies van ROMs flashen. Als dat je niet ligt en je wil voor iets bekend(er)s gaan, dan de OnePlus 6 (met notch), even wachten op de OnePlus 6T (volgens de geruchten zonder of i.i.g. met kleinere notch) of natuurlijk die (top)deal van de S9.

[ Voor 11% gewijzigd door Alexo op 14-08-2018 10:25 ]

🖥️ i5 3550/GTX960/16GB 📱Xiaomi Mi Mix 2S 128GB

Pagina: 1