Het apparaat kan geen fm radio zenders meer vinden

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Wij hebben een harman kardon avr 355, en ineens kunnen wij geen fm radio zenders meer krijgen. Er is niets veranderd aan de fm antenne want daar hebben we nooit aangezeten. Het enige wat gebeurt is dat ik de subwoofer aan de kant heb gehad om erachter schoon te maken.

Wie weet wat er aan de hand kan zijn?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Heb hem al een reset gegeven.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:43

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Zit de antenneplug er wel gewoon in? Geen los contact (check beide uiteinden van de kabel).

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Is de versterker aangesloten op de CAI of heeft die een "echte" antenne?
In het geval van CAI: Kijken jullie TV via Ziggo, of via een andere provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De antenneplug zit er gewoon in, en het vreemde is dat daar niets aan veranderd is geweest. De versterker is aangesloten op de CAI en we hebben Telfort als provider.

Het is voor mij echt een raadsel wat dit ineens kan zijn...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Er is in dat geval een goede kans dat Ziggo jullie coax losgetrokken heeft in de wijkkast, aangezien jullie daar geen abonnement hebben. Je hebt dan inderdaad geen TV en radio ontvangst meer via de coax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:43

The Eagle

I wear my sunglasses at night

TommyboyNL schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 10:44:
Er is in dat geval een goede kans dat Ziggo jullie coax losgetrokken heeft in de wijkkast, aangezien jullie daar geen abonnement hebben. Je hebt dan inderdaad geen TV en radio ontvangst meer via de coax.
Dat idd. Die telgort shizzle gaat helemaal niet via de coax. Die kabelradio had je toevallig nog gewoon.
Wil je radio: sluit je decoder ook aan op je receiver en selecteer een radiokanaal.
Of hang een draadantenne aan de receiver. Of neem er een ziggo abo naast ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1