Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-03 10:38
Zijn er hier meer Garmin Vivoactive 3 music gebruikers? Zo ja, welke bluetooth oortjes gebruik je en wat zijn je ervaringen?

Mij huidige bluetooth oortjes (Jabra Sport Wireless+) in combinatie met de VA3 geven een haperend geluid (seconde muziek, seconde stil, seconde muziek enz). Ook al hebben beide een directe “line of sight”.

Ik heb overigens het idee dat het bluetooth ontvangstgedeelte van de Jabra aan de rechterkant zit ingebouwd (ik moet in combinatie met de iPhone mijn telefoon op de rechter arm dragen, anders stoort het signaal). Aangezien ik mijn horloge aan mijn linker pols draag ben ik dus benieuwd welke oortjes dan wel goed werken (met andere woorden, hebben een goede verbinding wanneer je je device links draagt).

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fishie01
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-02-2023
Heb je inmiddels antwoord op dit vraagstuk? Ik heb precies hetzelfde met mijn vivoactive 4 en mijn Samsung galaxy buds....

Rik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stalensnuitje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:58
Beetje laat misschien, maar ik gebruik zelf de QCY QS2 van Ali. Als ze werken (ze storen onderling nogal eens) pairen en werken ze perfect met de VA3M.