Even update, duurde even maar Amazon heeft inderdaad geleverd...
Systeem op zich ziet er prima uit. Ja, je hebt US stekker maar die zijn eenvoudig om te zetten of te vervangen (micro usb).
Toen het installeren, systeem is binnen de korte keren online en gekoppeld aan je account. De meegeleverde sensoren staan al aangegeven en moet je 1 voor 1 aanzetten. Keypad en extender waren geen probleem echter de motion sensor leek te hangen en de contact sensor verbrak iedere keer de verbinding. Dat laatste kwam ik online vaker tegen.
Support van Ring ingeschakeld en de motion sensor moest ik loskoppelen en opnieuw aanmelden, dat werkte inderdaad. De contact sensor bleek kapot te zijn en moest worden vervangen... helaas, Ring stuurt niets op naar NL.. dus dan maar aankloppen bij Amazon.
In eerste instantie leek dat geen probleem. Ze konden het spul van Ring door sturen (betaald door Amazon) of ik kon mijn geld terugkrijgen.
En toen ging het fout

... Amazon wilde ineens alleen de hele set terugnemen.. en die moest ik dan opnieuw bestellen... echter in de tussentijd heeft Amazon verandert dat ze het systeem niet meer versturen naar NL.
Heb ondertussen wel met andere sensor getest en dat werkt prima... alleen spijtig genoeg kan ik dus niets extra’s meer bestellen (had gelukkig wel alle sensoren gelijk meebesteld).
Twijfel of ik nu alles terugstuur.. of accepteer dat er dingen kapot kunnen gaan... mocht de centrale doos het begeven, dan kan ik altijd alles nog terugsturen.
Voor wat betreft het systeem, ziet er prima uit. Makkelijk in te stellen en heb nog niets gevonden wat niet mogelijk is. Ik verwacht (of hoop) dat de intergratie met andere Ring producten volgt... we wachen af..