Ring Alarm Systeem

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedyDH
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 06:12
Ik heb recent een Ring deurbel geinstalleerd en kwam daarbij het Ring Alarm Systeem tegen.
Ondanks dat er staat dat het alleen in de US geleved wordt, krijg ik wel de optie om het via Amazon te bestellen en te versturen naar NL.
De vraag is dus, heeft iemand dat al gedaan? Iemand al ervaring hiermee?
Ik lees dat het product nog in ontwikkeling is echter lijkt het prijs/technisch een nette oplossing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SkorpionNL
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10-09 13:40
Ik had het inderdaad ook gezien. Je kan er echter ook Z-wave aan koppelen, en door dit systeem uit de US te halen zul je vanwege de US z-wave frequentie ook enkel US z-wave kunnen koppelen. Voor mij sowieso een no-go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedyDH
Oh, dat is inderdaad een slimme, daar had ik niet bij stilgestaan.
Nu had ik wel gekeken om alles in 1x te bestellen... je hebt alleeen mischien wel een probleem met latere uitbreidingingen (met nieuwe sensoren die eraan komen).
Qua prijs is het wel netjes :), moet nog zien wat voor bedragen we hier in NL dadelijk voorbij zien komen.

• SpeedyDH
Kwam deze tegen
https://www.reddit.com/r/...be_usable_outside_the_us/
Meerdere personen hebben het dus draaien. Heb m zelf nu besteld via Amazon (ring levert niet buiten USA), ben benieuwd of het binnen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedyDH
Even update, duurde even maar Amazon heeft inderdaad geleverd...
Systeem op zich ziet er prima uit. Ja, je hebt US stekker maar die zijn eenvoudig om te zetten of te vervangen (micro usb).
Toen het installeren, systeem is binnen de korte keren online en gekoppeld aan je account. De meegeleverde sensoren staan al aangegeven en moet je 1 voor 1 aanzetten. Keypad en extender waren geen probleem echter de motion sensor leek te hangen en de contact sensor verbrak iedere keer de verbinding. Dat laatste kwam ik online vaker tegen.
Support van Ring ingeschakeld en de motion sensor moest ik loskoppelen en opnieuw aanmelden, dat werkte inderdaad. De contact sensor bleek kapot te zijn en moest worden vervangen... helaas, Ring stuurt niets op naar NL.. dus dan maar aankloppen bij Amazon.
In eerste instantie leek dat geen probleem. Ze konden het spul van Ring door sturen (betaald door Amazon) of ik kon mijn geld terugkrijgen.
En toen ging het fout :(... Amazon wilde ineens alleen de hele set terugnemen.. en die moest ik dan opnieuw bestellen... echter in de tussentijd heeft Amazon verandert dat ze het systeem niet meer versturen naar NL.
Heb ondertussen wel met andere sensor getest en dat werkt prima... alleen spijtig genoeg kan ik dus niets extra’s meer bestellen (had gelukkig wel alle sensoren gelijk meebesteld).
Twijfel of ik nu alles terugstuur.. of accepteer dat er dingen kapot kunnen gaan... mocht de centrale doos het begeven, dan kan ik altijd alles nog terugsturen.

Voor wat betreft het systeem, ziet er prima uit. Makkelijk in te stellen en heb nog niets gevonden wat niet mogelijk is. Ik verwacht (of hoop) dat de intergratie met andere Ring producten volgt... we wachen af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobilae
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 24-05 10:12
Heeft iemand toevallig een idee of dit systeem op korte termijn nog naar Nederland komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedyDH
Vorig jaar zou het snel naar NL komen... niet dus...

Hier draait ie ondertussen al meer dan een half jaar, werkt prima.
Qua integratie kan je nu beelden opslaan bv als alarm af gaat, zou eigenlijk nog wel meer mogen worden.
Al met al heel tevreden.

[ Voor 9% gewijzigd door SpeedyDH op 28-05-2019 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedyDH
Ondertussen is het hier in NL ook te krijgen, vandaag zelfs voor 199 als aanbieding bij Amazon. Ik kan het zeker aanbevelen!
Pagina: 1