Dit zal wel de 100 ste topic van de GBA zijn, maar toch maak ik er weer ff een. Ik morgen een spel kopen voor dat consoletje. Welk spel dat op dit moment te verkrijgen is, is het leukst/mooist/best???
Ligt er natuurlijk maar net aan welk soort spel je leuk vindt enzo..
Ikzelf vind Castlevania en Tonyhawk 2 persoonlijk het beste
Ikzelf vind Castlevania en Tonyhawk 2 persoonlijk het beste
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Van de games die ik heb (Kuru Kuru Kurin, Mario Advance, Krazy Racers en GT Advance) vind ik GT Advance het vetst, tis net Gran Turismo op je GBA, veel banen, auto's en tuning options. Kuru Kuru Kurin moet ik nog uitgebreid checken, die was hier meer voor de lang reis richting vakantie bedoeld
Verwijderd
Euhm, wat voor soort spellen vind je leuk?
Speltips:
-Mario Advance (Nostalgy en leuk voor tussen door)
-Castlevania (Licht RPG en langverhaal, minstens 4x uitspeelbaar (verschillende modussen) zit nu ergens op 12 uur speeltijd (dus exclusief verloren tijd dmv doodgaan etc.)
-F-Zero (Erg snel race-spel, als je het orgineel leuk vind een must-have. Veel extra-banen en wagens)
-Kuru Kuru Kururin (Verslaven puzzel spelletje, qua verhaal en grafisch vrij bagger maar erg verslavend)
-Tony Hawk 2 (Vrij bekend...ff wennen aan bediening, maar voor de rest bijna zelfde Gameplay (Misschien nog wel overzichtelijker omdat je je geen camera hebt die af-en-toe-heel-vaak in een irri positie staat)
-Rayman (Persoonlijk vind ik er nix aan, maar sommige mensen zijn er helemaal weg van...grafisch erg mooi!)
-Advance GTA (Trekt niet mijn interesse, maar sommige vinden dit het race spel.)
Moeten nog komen:
-Bomberman (Who tha man? The Bomberman! Story mode niet geweldig, maar als je vrienden hebt met een GBA hetMulti-player spel!
MarioKart (Geen uitleg nodig)
De rest kan ik me niet voor me halen en valt grotendeels onder "bagger" of not-buys!
Speltips:
-Mario Advance (Nostalgy en leuk voor tussen door)
-Castlevania (Licht RPG en langverhaal, minstens 4x uitspeelbaar (verschillende modussen) zit nu ergens op 12 uur speeltijd (dus exclusief verloren tijd dmv doodgaan etc.)
-F-Zero (Erg snel race-spel, als je het orgineel leuk vind een must-have. Veel extra-banen en wagens)
-Kuru Kuru Kururin (Verslaven puzzel spelletje, qua verhaal en grafisch vrij bagger maar erg verslavend)
-Tony Hawk 2 (Vrij bekend...ff wennen aan bediening, maar voor de rest bijna zelfde Gameplay (Misschien nog wel overzichtelijker omdat je je geen camera hebt die af-en-toe-heel-vaak in een irri positie staat)
-Rayman (Persoonlijk vind ik er nix aan, maar sommige mensen zijn er helemaal weg van...grafisch erg mooi!)
-Advance GTA (Trekt niet mijn interesse, maar sommige vinden dit het race spel.)
Moeten nog komen:
-Bomberman (Who tha man? The Bomberman! Story mode niet geweldig, maar als je vrienden hebt met een GBA hetMulti-player spel!
MarioKart (Geen uitleg nodig)
De rest kan ik me niet voor me halen en valt grotendeels onder "bagger" of not-buys!