Een kleine introductie, ik ben sinds februari eigenaar van de honor 9 nadat mijn keyone toetsenbord kapot ging van een paar druppeltjes water. Sinds gisteren is er van de display van deze honor niet veel meer over (waarschijnlijk door druk van sleutels of ergens tegenaan gestoten). Dus ik maar weer een nieuwe zoeken, wat blijkt, er zijn geen "rugged" phones te krijgen in Nederland. Tenzij je voor een CAT phone gaat, maarja, ik werk niet in de bouw dus de klant ziet me al aankomen....
Ik zoek een?
Rugged smartphone die gewoon een beetje toonbaar is, een alternatief voor de galaxy active of LG x venture die niet in Europa te krijgen zijn. Waterbestendigheid is dus niet de enige vereiste, dan had ik wel een [insert random samsung] gekocht. Val/stoot/kras bestendigheid is ook vereist.
Wat is je budget?
Liever geen 1000 euro, rond de 500 excl btw is wel een beetje de max.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ontzettend veel emailen, browsen, appen, etc. Er hoeft geen fortnite op te draaien maar het toestel moet gewoon snel zijn met een beetje een goed scherm als het kan.
Wat heb je zelf al gevonden?
LG x venture, galaxy active maar deze zijn dus niet in Europa verkrijgbaar
Thanks!
Ik zoek een?
Rugged smartphone die gewoon een beetje toonbaar is, een alternatief voor de galaxy active of LG x venture die niet in Europa te krijgen zijn. Waterbestendigheid is dus niet de enige vereiste, dan had ik wel een [insert random samsung] gekocht. Val/stoot/kras bestendigheid is ook vereist.
Wat is je budget?
Liever geen 1000 euro, rond de 500 excl btw is wel een beetje de max.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ontzettend veel emailen, browsen, appen, etc. Er hoeft geen fortnite op te draaien maar het toestel moet gewoon snel zijn met een beetje een goed scherm als het kan.
Wat heb je zelf al gevonden?
LG x venture, galaxy active maar deze zijn dus niet in Europa verkrijgbaar
Thanks!
What you see is always what you get.