Weet iemand of er een soort van sticker folie is om dan op je cd-rom je plakken? Dan hoef ik ze namelijk niet over te spuiten, en is ook mijn garantie niet weg. Khou liever m'n 2 dagen oude UltraPleX ok. De rest ook trouwens. Of maakt het voor je garantie niet uit of je ze kleurt?
Is dat gratis`(Ben een echte Nederlander)?? Maar ik heb trouwens ook nog een asus dvd en een lite-on brander dus...
Zwarte sticker folie is op veel plaatsen te koop. Probeer een lokale stickerboer (als hij in een goede bui is, geeft hij wel een stukje weg, anders dokken...
Ook winkels in handwerksnuisterijen willen die zooi nog wel eens hebben (harolds grafik bijv in Rotterdam)
Ook winkels in handwerksnuisterijen willen die zooi nog wel eens hebben (harolds grafik bijv in Rotterdam)
Verwijderd
Amsterdam stikt van de 'kunstenaars' zaken, en ik denk zelfs dat je het wel bij de Gbr. Winter kunt halen.
volgensmij was een nieuw frontje gratis (gewoon zeggen dat ie stuk is gegaan) kan het altijd proberen.
volgensmij was een nieuw frontje gratis (gewoon zeggen dat ie stuk is gegaan) kan het altijd proberen.
Pagina: 1