Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem zal worden gebruikt voor mail/internet en lichte foto bewerking met o.a. adobe elements en MyFinePix studio
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- 500eu
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem een HDD van het oude systeem mee en heb een 1440p 60Hz monitor die mee gaat plus toetsenbord en muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In ieder geval een SSD om het OS op te draaien en foto bewerkings software. Verder denk ik geen GPU nodig te hebben voor het beoogde gebruik.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zou graag willen weten waar ik de kosten van mijn huidig bij elkaar gezocht build nog kan drukken.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik vraag me af of de huidige build goed genoeg of misschien overkill voor het beoogde gebruik? Verder zou ik graag willen weten of iemand dingen ziet die wellicht incompatible zijn of punten waar ik de kosten nog wat zou kunnen drukken.
De build:
Het systeem zal worden gebruikt voor mail/internet en lichte foto bewerking met o.a. adobe elements en MyFinePix studio
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- 500eu
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem een HDD van het oude systeem mee en heb een 1440p 60Hz monitor die mee gaat plus toetsenbord en muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In ieder geval een SSD om het OS op te draaien en foto bewerkings software. Verder denk ik geen GPU nodig te hebben voor het beoogde gebruik.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zou graag willen weten waar ik de kosten van mijn huidig bij elkaar gezocht build nog kan drukken.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik vraag me af of de huidige build goed genoeg of misschien overkill voor het beoogde gebruik? Verder zou ik graag willen weten of iemand dingen ziet die wellicht incompatible zijn of punten waar ik de kosten nog wat zou kunnen drukken.
De build:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2400G Boxed | € 143,51 | € 143,51 |
| 1 | ASRock AB350M Pro4 | € 70,72 | € 70,72 |
| 1 | BitFenix NOVA Zwart | € 31,- | € 31,- |
| 1 | Kingston HyperX Fury black HX426C15FBK2/8 | € 86,85 | € 86,85 |
| 1 | Corsair CX450M | € 47,37 | € 47,37 |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 84,95 | € 84,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 464,40 | |