Beste tweakers,
Background info:
ik heb sinds enkele weken 2x problemen gehad met mijn usb connecties. Pc bleef hangen op het asus start logo en ik kon helemaal niks doen. Toen besliste ik om een flash en micro usb kabel uit te trekken en dan plots starte de pc terug normaal op.
Now:
Bijna twee weken later valt men pc uit mid-game zonder enige voorgaande issues. Bij de automatische reboot zag ik niks meer. Toen ik wou afsluiten via power button deed die 3x auto reboot.
Nu krijg ik op beide schermen van gpu niks te zien. Tv op mobo aangesloten krijg ik ook geen beeld op.
boot zonder problemen maar heb geen beeld.
geen upgrades gedaan en de temps waren goed.
Specs:
I5-6500
Asus B150 pro gaming/aura
Sapphire R9 390
Wd blue 1tb
Corsair value select 2x8gb ram
Corsair rm550x
Sandisk ultra || ssd 240gb
Extra:
Asus MG290q monitor
Corsair M65 mouse
Sennheiser gsp350
Sony ps4 controller
+ multiple fans
+ old monitor and tv
Background info:
ik heb sinds enkele weken 2x problemen gehad met mijn usb connecties. Pc bleef hangen op het asus start logo en ik kon helemaal niks doen. Toen besliste ik om een flash en micro usb kabel uit te trekken en dan plots starte de pc terug normaal op.
Now:
Bijna twee weken later valt men pc uit mid-game zonder enige voorgaande issues. Bij de automatische reboot zag ik niks meer. Toen ik wou afsluiten via power button deed die 3x auto reboot.
Nu krijg ik op beide schermen van gpu niks te zien. Tv op mobo aangesloten krijg ik ook geen beeld op.
boot zonder problemen maar heb geen beeld.
geen upgrades gedaan en de temps waren goed.
Specs:
I5-6500
Asus B150 pro gaming/aura
Sapphire R9 390
Wd blue 1tb
Corsair value select 2x8gb ram
Corsair rm550x
Sandisk ultra || ssd 240gb
Extra:
Asus MG290q monitor
Corsair M65 mouse
Sennheiser gsp350