Check alle Γ©chte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen Γ©chte deals zien

• SoulsOnFire
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21:53

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Topicstarter
Beste tweakers,

Background info:
ik heb sinds enkele weken 2x problemen gehad met mijn usb connecties. Pc bleef hangen op het asus start logo en ik kon helemaal niks doen. Toen besliste ik om een flash en micro usb kabel uit te trekken en dan plots starte de pc terug normaal op.

Now:
Bijna twee weken later valt men pc uit mid-game zonder enige voorgaande issues. Bij de automatische reboot zag ik niks meer. Toen ik wou afsluiten via power button deed die 3x auto reboot.
Nu krijg ik op beide schermen van gpu niks te zien. Tv op mobo aangesloten krijg ik ook geen beeld op.

boot zonder problemen maar heb geen beeld.

geen upgrades gedaan en de temps waren goed.

Specs:

I5-6500

Asus B150 pro gaming/aura

Sapphire R9 390

Wd blue 1tb

Corsair value select 2x8gb ram

Corsair rm550x

Sandisk ultra || ssd 240gb

Extra:

Asus MG290q monitor

Corsair M65 mouse

Sennheiser gsp350

Sony ps4 controller

+ multiple fans

+ old monitor and tv

learning every day.

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-11 12:18
Download eens een app als bluescreenview, vaak slaat Windows toch iets op bij een harde reset. Als dit niet het geval is kunnen we dieper troubleshooten op hardware niveau.

Oh, helemaal geen beeld 8)7

Haal het stroom eens een half uur compleet van je pc, haal je videokaart eruit en pak je iGPU voor het beeld.

Doe ook even je ATX en CPU kabel goed aandrukken aan psu zeide en aan mobo zeide. Zijn extreem stugge kabels en als die half contact maken krijg je precies deze problemen.

[ Voor 50% gewijzigd door RedHat op 12-08-2018 12:47 ]

• SoulsOnFire
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21:53

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Topicstarter
RedHat schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 12:44:

Haal het stroom eens een half uur compleet van je pc

Doe ook even je ATX en CPU kabel goed aandrukken aan psu
Heb pc van stroom gehaald voor 45min, gpu er af gehaald, alle kabels aangedrukt, hdmi op men mobo aangesloten. Nog steeds hetzelfde probleem.

Nog enig advies?? :[

learning every day.

• d22wth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:25

d22wth

... 𝗁𝖾𝗍 π—π—ˆπ–Ύπ–Ώπ— 𝗇𝗂𝖾𝗍 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍

Met andere voeding proberen?? Of andere gpu proberen?

πš’π™Ώπš‘πš˜πš—πšŽ 16 π™Ώπš›πš˜ - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖑-3800 - 2𝖳𝖑 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖀𝗅𝗂𝗍𝖾

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-11 12:18
Kun je niet aansluiten op DVI of DisplayPort ? Weet niet welke igpu aansluitingen er op je mobo zitten

Lijkt mij sterk dat en je igpu dood is en je PCI-e lane.

Geheugen wisselen?

[ Voor 29% gewijzigd door RedHat op 12-08-2018 20:06 ]