Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voor een vriend ben ik een pc aan het samenstellen.
Het is vooral bedoeld voor spellen als Guild Wars 2 en spellen als 7 Days 2 Die.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zijn wens was om rond de 1000 a 1100 euro te gaan zitten, maar met als opmerking dat eventueel 100 euro meer ook zou mogen als dit echtt veel verschil zou maken
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, het moet een compleet nieuw systeem worden excl toestenbord, muis en beeldscherm.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hij is erg fan van LED verlichting. Verder niet specifieke wensen, behalve dat er genoeg ram geheugen in moet zitten om het systeem goed te laten lopen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt een voorkeur, maar tot nu toe heb ik goede dingen gehoord over Corsair en hun LED verlichtingsmogelijkheden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het syteem moet niet niet te veel lawaai maken
Ga je overklokken?
Nee, absoluut niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb een systeem samengesteld, met zoveel mogelijk Corsair onderdelen, maar weet niet of dit een juiste keuze is. De videokaart is een beetje een gok. Ben niet zo bekend met alle types en merken, maar deze leek me het meest geschikt in dit systeem.
Ik ben heel benieuwd naar jullie ideeen, is dit systeem compleet onzin of is het mooi systeem.
Voor een vriend ben ik een pc aan het samenstellen.
Het is vooral bedoeld voor spellen als Guild Wars 2 en spellen als 7 Days 2 Die.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zijn wens was om rond de 1000 a 1100 euro te gaan zitten, maar met als opmerking dat eventueel 100 euro meer ook zou mogen als dit echtt veel verschil zou maken
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, het moet een compleet nieuw systeem worden excl toestenbord, muis en beeldscherm.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hij is erg fan van LED verlichting. Verder niet specifieke wensen, behalve dat er genoeg ram geheugen in moet zitten om het systeem goed te laten lopen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt een voorkeur, maar tot nu toe heb ik goede dingen gehoord over Corsair en hun LED verlichtingsmogelijkheden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het syteem moet niet niet te veel lawaai maken
Ga je overklokken?
Nee, absoluut niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb een systeem samengesteld, met zoveel mogelijk Corsair onderdelen, maar weet niet of dit een juiste keuze is. De videokaart is een beetje een gok. Ben niet zo bekend met alle types en merken, maar deze leek me het meest geschikt in dit systeem.
Ik ben heel benieuwd naar jullie ideeen, is dit systeem compleet onzin of is het mooi systeem.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 154,- | € 154,- |
| 1 | MSI B450-A PRO | € 90,50 | € 90,50 |
| 1 | Asus ROG-STRIX-RX580-T8G-GAMING | € 319,- | € 319,- |
| 1 | Corsair Carbide SPEC-OMEGA RGB Zwart | € 136,- | € 136,- |
| 1 | Corsair Hydro H100i PRO RGB 240mm | € 118,95 | € 118,95 |
| 1 | Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3000C15 | € 180,99 | € 180,99 |
| 1 | be quiet! Pure Power 10 400W | € 44,95 | € 44,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.044,39 | |