Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gaming pc rond de 1000-1100

Pagina: 1
Acties:
  • 282 views

Vraag

• Zomaar iemand
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voor een vriend ben ik een pc aan het samenstellen.
Het is vooral bedoeld voor spellen als Guild Wars 2 en spellen als 7 Days 2 Die.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Zijn wens was om rond de 1000 a 1100 euro te gaan zitten, maar met als opmerking dat eventueel 100 euro meer ook zou mogen als dit echtt veel verschil zou maken

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, het moet een compleet nieuw systeem worden excl toestenbord, muis en beeldscherm.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hij is erg fan van LED verlichting. Verder niet specifieke wensen, behalve dat er genoeg ram geheugen in moet zitten om het systeem goed te laten lopen.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt een voorkeur, maar tot nu toe heb ik goede dingen gehoord over Corsair en hun LED verlichtingsmogelijkheden.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het syteem moet niet niet te veel lawaai maken

Ga je overklokken?
Nee, absoluut niet.

Wat verwacht je van ons?
Ik heb een systeem samengesteld, met zoveel mogelijk Corsair onderdelen, maar weet niet of dit een juiste keuze is. De videokaart is een beetje een gok. Ben niet zo bekend met alle types en merken, maar deze leek me het meest geschikt in dit systeem.
Ik ben heel benieuwd naar jullie ideeen, is dit systeem compleet onzin of is het mooi systeem.

#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed€ 154,-€ 154,-
1MSI B450-A PRO€ 90,50€ 90,50
1Asus ROG-STRIX-RX580-T8G-GAMING€ 319,-€ 319,-
1Corsair Carbide SPEC-OMEGA RGB Zwart€ 136,-€ 136,-
1Corsair Hydro H100i PRO RGB 240mm€ 118,95€ 118,95
1Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3000C15€ 180,99€ 180,99
1be quiet! Pure Power 10 400W€ 44,95€ 44,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.044,39

Alle reacties

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Tja, je hebt nu heel veel RGB, maar die PC gaat op deze manier nooit opstarten. Er mist namelijk een hardeschijf/SSD. :P

Ik heb dus beiden maar toegevoegd, net zoals een goedkopere kast die je zelf vol kan hangen met ledjes. Meteen een iets betere voeding omdat het budget er is. Verder iets snellere RAM. Maar het belangrijkste is de wissel naar een ASUS bordje. Zo kan je namelijk dit setje RAM, je videokaart en je moederbord synchroniseren en er een grote RGB kermis van maken. :+

Je kan nog verder gaan met onderdelen die op ASUS hun lijst staan voor ASUS Aura zoals ventilatoren vervangen voor de kermisversie. ;)
https://www.asus.com/camp...tners-and-promotions.html

#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed€ 154,90€ 154,90
1Asus ROG Strix B450-F Gaming€ 137,-€ 137,-
1Asus ROG-STRIX-RX580-T8G-GAMING€ 319,-€ 319,-
1Seagate Barracuda, 2TB€ 59,90€ 59,90
1NZXT H500 Zwart€ 74,95€ 74,95
1G.Skill Trident Z RGB F4-3200C16D-16GTZR€ 183,89€ 183,89
1BitFenix Formula Gold 450W€ 62,-€ 62,-
1Crucial MX500 2,5" 500GB€ 84,95€ 84,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.076,59

Ja, ik haat RGB met een passie, maar jouw vriend zijn kermis PC. :Y)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Zomaar iemand
  • Niet online
OW dat was inderdaad wel een beetje dom van mij.
Ik heb zelf een kast met 2 fans met rode LEDs en daar was hij zo enthousiast over dat hij nu zoveel mogelijk LED wil.
Maar jij bent meer van van Asus dan van Corsair?
Ik vond persoonlijk de kast van Corsair wel stoer.

Als ik deze kast neem, heb ik meteen de waterkoeling incl LED:
pricewatch: NZXT H500i Zwart

Toch niet, voor die 30 euro extra krijg je natuurlijk geen waterkoeling, alleen wat ledstrips.

[ Voor 34% gewijzigd door Zomaar iemand op 12-08-2018 11:17 ]

• Glamourt
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-10 12:40
Asus heeft alleen zijn merknaam op moederborden, videokaarten, beeldschermen, laptops, desktops, smartphones, tablets en ongetwijfeld nog meer staan. Omdat ze zoveel verschillende producten aanbieden kunnen ze het goedkoop aanbieden. Corsair heeft zijn merknaam op behuizingen, voedingen en geheugen staan.

Je kan ze dus beide combineren. Moet je zelf maar kijken of de jouw gekozen componenten in het lijstje van Asus staan. "Om het Aura-ecosysteem uit te breiden is ASUS een samenwerking aangegaan met bekende fabrikanten van behuizingen, geheugen, koelers en RGB LED-strips, om nog meer Aura Sync-opties te bieden"

Ze werken denk ook wel samen met Corsair ;-)

[ Voor 14% gewijzigd door Glamourt op 12-08-2018 11:26 ]

• Zomaar iemand
  • Niet online
Ik had wel gelezen over het Aus Aura systeem, wat een nieuwe standaard zou moeten worden, maar die is nog niet leverbaar.
Het Aura-ecosysteem was ik niet tegen gekomen. Ga ik eens bestuderen.
pricewatch: Asus Aura Terminal

Dit topic is gesloten.