Hey!
Binnenkort wil ik mijn huidige desktop gaan upgraden.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hij gaat met name gebruikt worden voor gamen, maar zo nu en dan ook wat grafische vormgeving of video bewerking. Op dit moment speel ik met name Fortnite, maar het zou mooi zijn als hij ook de komende jaren nog nieuwe games kan draaien.
Eventueel zou ik er ook mee willen gaan streamen…
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max. €1000. Ik weet dat ik daar nu nog ruim onder zit, maar ik zou dan graag willen weten waarom een duurdere dan beter is... Of kan ik dan beter over 2 jaar weer upgraden?
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, de onderstaande onderdelen wil ik graag meenemen tenzij jullie het aanraden om deze toch te vervangen…
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ja, omdat ik 2 MSI Optix MAG24C 144hz monitors heb en gebruik wil maken van de freesync heb ik een AMD processor nodig.
Ga je overklokken?
Ben ik niet van plan
Wat verwacht je van ons?
Of jullie kunnen meedenken met de compatibiliteit van de huidige onderdelen met de nieuwe en of de vervangende onderdelen toekomst bestendig en de beste keuze zijn?
p.s. Mijn dxdiag/speccy geeft aan dat ik een G1. Sniper B5 moederboard heb alleen als ik in de kast zelf kijk zie ik een G1. Sniper B6 weet iemand hoe dit kan?
Alvast bedankt voor het meedenken!
Huidige PC
Upgrades
Binnenkort wil ik mijn huidige desktop gaan upgraden.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hij gaat met name gebruikt worden voor gamen, maar zo nu en dan ook wat grafische vormgeving of video bewerking. Op dit moment speel ik met name Fortnite, maar het zou mooi zijn als hij ook de komende jaren nog nieuwe games kan draaien.
Eventueel zou ik er ook mee willen gaan streamen…
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max. €1000. Ik weet dat ik daar nu nog ruim onder zit, maar ik zou dan graag willen weten waarom een duurdere dan beter is... Of kan ik dan beter over 2 jaar weer upgraden?
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, de onderstaande onderdelen wil ik graag meenemen tenzij jullie het aanraden om deze toch te vervangen…
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 105,95 | € 105,95 |
| 1 | Seasonic Focus Plus 650 Gold | € 90,- | € 90,- |
| 1 | Samsung 840 EVO 250GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 195,95 | |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ja, omdat ik 2 MSI Optix MAG24C 144hz monitors heb en gebruik wil maken van de freesync heb ik een AMD processor nodig.
Ga je overklokken?
Ben ik niet van plan
Wat verwacht je van ons?
Of jullie kunnen meedenken met de compatibiliteit van de huidige onderdelen met de nieuwe en of de vervangende onderdelen toekomst bestendig en de beste keuze zijn?
p.s. Mijn dxdiag/speccy geeft aan dat ik een G1. Sniper B5 moederboard heb alleen als ik in de kast zelf kijk zie ik een G1. Sniper B6 weet iemand hoe dit kan?
Alvast bedankt voor het meedenken!
Huidige PC
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690 Boxed | € 243,- | € 243,- |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B5 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B6 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 760 2GB Gaming (N760 TF 2GD5/OC) | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 105,95 | € 105,95 |
| 1 | Kingston HyperX Beast KHX16C9T3K2/8X | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Seasonic Focus Plus 650 Gold | € 90,- | € 90,- |
| 1 | Samsung 840 EVO 250GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 438,95 | |