Ik heb sinds januari een nieuw systeem draaien (harde waren) op een oude Windows 10 installatie. Dit werkte allemaal goed.
Tot ik een 4e scherm wilde gaan aansluiten via een USB3.0 to HDMI Display Adapter
Ergens is mijn VGA driver verdwenen. dus had ik van de 3 schermen die ik aangesloten had er nog maar 1 over. Geen probleem, Die download ik dan weer van de website van Nvidia af en installeer ik meteen de nieuwste driver.
Toen kreeg ik mijn blauwe schermen, de fout gegoogeld, en dat zat hem in de nieuwste driver. Prima, dan pak ik een andere driver, een andere. Maar ook daar bij geeft hij dus het blauwe scherm.
Toen driverpack solution geprobeerd, zelfde verhaal. Toen de windows driver geprobeerd. En wederom een blauw scherm.
Oke, mijn windows installatie is corrupt ergens geraakt. Zou best kunnen
Dus een andere ssd er aan, (gelukkig) en windows 10 opnieuw en schoon installeren.
Dat ging goed, tot aan de VGA kaart driver. Weer blauwe schermen.
En nu zit ik met de handen in m`n haar. Hoe dit op te lossen
...
1060 GTX 6 GB
Intel I3 8350k
16 GB werkgeheugen
Asus Prime Z370-p
Evo 960 250 GB SSD (oke, nu een ouder type)
...
Tot ik een 4e scherm wilde gaan aansluiten via een USB3.0 to HDMI Display Adapter
Ergens is mijn VGA driver verdwenen. dus had ik van de 3 schermen die ik aangesloten had er nog maar 1 over. Geen probleem, Die download ik dan weer van de website van Nvidia af en installeer ik meteen de nieuwste driver.
Toen kreeg ik mijn blauwe schermen, de fout gegoogeld, en dat zat hem in de nieuwste driver. Prima, dan pak ik een andere driver, een andere. Maar ook daar bij geeft hij dus het blauwe scherm.
Toen driverpack solution geprobeerd, zelfde verhaal. Toen de windows driver geprobeerd. En wederom een blauw scherm.
Oke, mijn windows installatie is corrupt ergens geraakt. Zou best kunnen
Dus een andere ssd er aan, (gelukkig) en windows 10 opnieuw en schoon installeren.
Dat ging goed, tot aan de VGA kaart driver. Weer blauwe schermen.
En nu zit ik met de handen in m`n haar. Hoe dit op te lossen
...
1060 GTX 6 GB
Intel I3 8350k
16 GB werkgeheugen
Asus Prime Z370-p
Evo 960 250 GB SSD (oke, nu een ouder type)
...
Als je je veters niet strikt heb je kans om te vallen