OEM Vergoeding Licentie = Iemand ervaring hiermee?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Saabi
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 27-11-2025
Mocht dit de verkeerde sub hiervoor zijn, sorry. Feel free to move it, dit leek mij de beste plek.

Hey mede-tweakers!
Ik heb op marktplaats een advertentie staan voor het bouwen van op maat gemaakte pc's. Vandaag kreeg ik van iemand bericht die claimde een OEM vergoeding licentie te hebben. Waarmee hij van een product de 2e voor de halve prijs kon regelen. Hij bood dit aan omdat anders deze licentie zou verlopen. Ik heb de naam van deze persoon opgezocht en ik kom wel uit op iemand die in de ICT lijkt te werken.

Heeft iemand kennis met zo'n OEM vergoedings licentie, en valt dit te vertrouwen? Het lijkt mij erg sketchy, maar misschien is dit gewoonlijk en ben ik er gewoon niet bekend mee. 8)7 Alvast bedankt.

Alle reacties

• powerboat
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:25
Nope geen idee en nog nooit van gehoord. Kun je in mijn beleving deze beter kopen van een webshop die ze voor 1 of 2 tientjes verkopen (grijze circuit)

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-01 21:23

HKS-Skyline

Vroooom ?

Er zijn heel veel sketchy windows licenties, licenties die na een half jaar onbruikbaar zijn of met een gestolen creditcard zijn aangeschaft en het risico lopen geblokkeerd te worden etc. Gewoon je licenties bij een gerenomeerde partij aanschaffen en jezelf een hoop kopzorgen besparen.

• Saabi
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 27-11-2025
Om de situatie nog even te verduidelijken. Het ging over hardware, dus hij claimt dat hij bijvoorbeeld 2 1080's voor je kan regelen via zijn oem vergoeding en de 2e dan maar voor de halve prijs kan krijgen.

Ik heb de deal maar afgeblazen want t klonk mij allemaal veel te sketchy. Online viel er ook niks over ene oem vergoeding te vinden. Pas hier voor op!