Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een?
Tablet voor thuisgebruik, ongeveer 10".

Wat is je budget?
400 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
TV bekijken (Ziggo Go), YouTube, notities maken in OneNote.

Wat heb je zelf al gevonden?
Goedkoopste iPad. Voor de Android's zie ik de bomen door het bos niet.

Welke vragen heb je hier nog over?
Zijn er Android tablets die op kunnen tegen de iPad? Ik ben helemaal geen Apple-fan, maar het lijkt wel alsof Android op dit vlak niets heeft. <thanks!>

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:35

DarkSide

theres no place like ::1

Galaxy TAB A?
Is ook 32 GB en is uitbreidbaar. Prima Tablet voor je doeleinden

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Ik heb op lange termijn alleen maar teleurstellende ervaringen met Android tablets.

Ik heb ook niet zoveel met ios maar zal met jouw wensen, en ook voor mijzelf de volgende keer voor een Ipad gaan.

| live and give like no one else |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kluyze
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Er is binnenkort ook een Microsoft Surface Go beschikbaar, momenteel al te bestellen via preorder. Geen idee of deze wat is. Windows 10 staat in S-mode, maar als ik zo snel google, kan je dat uitschakelen.

De Surface Go gaat met 450 euro wel net boven jouw budget. Zeker als je daarnaast ook nog een cover en/of pen erbij wilt.

Ik snap dat je vraag was om de lijst kleiner te maken in plaats van langer ;) maar misschien het bekijken waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Het hangt van je eisenpakket af, maar voor de toepassingen die je noemt voldoet een low budget Android tablet. Zelf heb ik al een jaar of drie een Medion tablet van €200, waarmee de in de startpost gewenste toepassingen (Ziggo Go, Netflix, youtube, etc) prima werken. One Note gebruik ik niet, heb je daarvoor specifiek behoefte aan een stylus?
Zoja, dan beperkt dat je keuze.

[ Voor 4% gewijzigd door Henk007 op 11-08-2018 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 12:15
Apple is tablet king naar mijn mening, aan de Android kant wordt te weinig moeite gedaan. Heb zelf ook een iPad naast mijn Android smartphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bert pit
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17:55

bert pit

asdasd

Sinds de iPad 1 hebben wij iPad's. Nu sinds een half jaar naast een iPad 4 ook een Huawei: https://www.coolblue.nl/p...apad-t3-10-1-wifi-4g.html

Prijs/prestatie is zeer goed. Onenote draait er prima op. Een ietsje grovere pixel dan de ipad4, maar dan moet je echt et een vergrootglas kijken, uitstekende batterijduur. Ik heb hem gekregen dus stelde me er niet veel bij voor, maar deze is gewoon prima.

Een nadeel zou kunnen zijn dat er wat minder lang wordt geüpdate. Apple houdt dat doorgaans wat langer vol dan apparaten op Android. We gaan het zien.

[ Voor 6% gewijzigd door bert pit op 12-08-2018 12:54 ]

Tijdens het lezen van deze zin, wordt wereldwijd circa 1.000.000 liter olie verstookt. Dus niet 2X lezen hè.

Pagina: 1