Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Unifi] Spotify Connect zichtbaar in verschillende subnets?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Simkin
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 02-08 15:12
Ik heb twee switches, een HP unmanaged en een Unifi managed. Elke switch heeft zijn eigen subnet. De Unifi POE switch gebruik ik om mijn draadloze netwerk te beheren, de ander voor mijn vaste aansluitingen. Alle apparaten lijken elkaar zonder problemen weten te vinden, remote controle applicaties werken allemaal.

Het probleem zit hem nu dat mijn draadloze devices de Spotify Connect services van mijn receivers (ander subnet) niet weten te vinden.

Kan iemand mij advies geven (of?) hoe ik dit op kan lossen?

Beste antwoord (via rens-br op 11-08-2018 16:46)

Alle reacties

• tinusbalpol
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
https://community.ubnt.co...bnets-on-USG/td-p/1979899

Je kunt bij unifi aardig wat vinden in het forum van de leverancier.

[Voor 25% gewijzigd door tinusbalpol op 11-08-2018 15:35]

• Simkin
Bedankt!! Lijkt idd vergelijkbaar, ga me even inlezen..

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: februari 2009
  • Nu online

HKLM_

www.cloud23.nl

cloud23.nl

• Simkin
Stond uit, aangezet..en het werkt! Bedankt voor de tip!

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True