Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Lokale schijf Q verschijnt plots in verkenner.

Pagina: 1
Acties:
  • 475 views

• wildmustangs
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 25-10-2018
Ik had een probleem met een lokale Q schijf (na het plaatsen van een extra interne HDD), waar ik niets mee aan kon vangen... Dit was op een windows 7 pro computer.... Ik had eerst alle SATA connecties op het moederbord geactiveerd in de Bios. Maar niet alle SATA aansluitingen werden gebruikt, na het deactiveren van de niet gebruikte SATA connectie, verdween ook de lokale schijf Q in de verkenner. Hopelijk helpt dit iemand. :)

• Cpt.Morgan
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 14:49
Om je te kunnen helpen, zul je toch iets meer informatie moeten geven, waar ook om gevraagd zou zijn als je bij het aanmaken van dit topic het correct als "vraag" in plaats van als "discussietopic" gemarkeerd had:

Relevante software en hardware die ik gebruik (hoe zie je PC er precies uit, welke schijven heb je allemaal, hoe zijn ze aangesloten, etc.)
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb (welke zaken heb je zelf al uitgeprobeerd om je probleem op te lossen)
...

Cpt.Morgan wijzigde deze reactie 11-08-2018 15:21 (20%)

• HKLM_
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 14:23

HKLM_

www.cloud23.nl

Hoelang geleden had je dit probleem? Ik kom op google tegen dat het uit App-v zou komen i.c.m office 2010 click to run.

https://answers.microsoft...77-4bbc-99f5-49036b73478d

https://www.google.nl/amp...-q-drive-on-windows-7/amp

HKLM_ wijzigde deze reactie 11-08-2018 15:46 (20%)

Ubiquiti • 2 site’s • 2x Unifi USG 3P • Unifi Switch 16 ports 150w • 2x Unifi AC-LR • 2x Unifi AC-Lite • Unifi CloudKey

• Evanescent
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

Evanescent

Helemaal klaar voor de zomer!

Volgens mij heeft @wildmustangs het probleem helemaal niet meer maar draagt hij gewoon een oplossing aan. De OP is dan ook een repost van wildmustangs in "Lokaal station Q plots uit het niets bij deze computer.".

Dus ik denk dat dit topic verder weinig meerwaarde heeft :)

A magician asked me a trick question. And I still have no idea how he did it.

• wildmustangs
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 25-10-2018
Inderdaad, dit was een probleem dat ik tegen gekomen ben, en met bovenstaande dat vermeld staat heb ik dat probleem kunnen oplossen.... Dus was geen vraag, maar een vaststelling, uit eigen ervaring. Dat van Office 2010 kon het niet zijn, want dat staat er niet op geinstalleerd.

• HKLM_
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 14:23

HKLM_

www.cloud23.nl

quote:
wildmustangs schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 19:50:
Inderdaad, dit was een probleem dat ik tegen gekomen ben, en met bovenstaande dat vermeld staat heb ik dat probleem kunnen oplossen.... Dus was geen vraag, maar een vaststelling, uit eigen ervaring. Dat van Office 2010 kon het niet zijn, want dat staat er niet op geinstalleerd.
Ik kan moeilijk voorstellen dat windows een kleine q schijf aanmaakt bij het plaatsen van een interne hdd. Iets moet windows triggeren en de kans dat dat een nieuwe hdd is lijkt mij zeer klein eigenlijk :P

Ubiquiti • 2 site’s • 2x Unifi USG 3P • Unifi Switch 16 ports 150w • 2x Unifi AC-LR • 2x Unifi AC-Lite • Unifi CloudKey

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 14:51

br00ky

Moderator Harde Waren
@wildmustangs, naast dat reageren in oude topics niet de bedoeling is, is het ook niet de bedoeling random topics te openen zonder discussie waarde. Ik snap dat je hiervoor een probleem had na je post in wildmustangs in "Lokaal station Q plots uit het niets bij deze computer." en dat je het hebt opgelost, maar dat is geen grond voor een nieuw topic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrisch rijden

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True