Ik hoor mijzelf door m'n earbud mic maar discord niet.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FearTheDelay
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19-05 11:58
sinds een redelijk lange tijd werkt mijn microfoon van mijn oortjes niet meer zoals ik wil, als ik erin praat hoor ik mijzelf nog wel door mijn oortjes heen maar andere kunnen mij niet horen op Discord.
...

Relevante software en hardware die ik gebruik:
Samsung oortjes, Discord & Windows 10.
...

Wat ik al geprobeerd heb:
zowat alles.. ik heb alles geprobeert in mijn instellingen en niks werkt...
...

*sorry voor de ietwat onhandige uitleg, voor meer info over het probleem scroll een beetje naar onderen a.u.b.

[ Voor 14% gewijzigd door FearTheDelay op 12-08-2018 12:15 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Kan je toelichten wat je hebt geprobeerd? Voor ons is het niet duidelijk wat dat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FearTheDelay
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19-05 11:58
Ik heb in Opneem & afspeel apparaten: https://gyazo.com/31770b2b55bbb112eb23e3a9e7279584 alle mogelijke instelling combinaties geprobeert. (ss is niet van de pc in kwestie)
bij opneem apparaten en in windows instellingen heb ik het voor elkaar gekregen dat windows mijn geluid wel opvangt, maar om een of andere reden vangt Discord mijn geluid niet op. en ik hoor mijzelf omdat ik "luisteren naar dit apparaat" aan heb staan, maar als ik dat uit doe vangt windows geen geluid meer op.

Ook heb ik andere oortjes geprobeert, ik heb 3 keer de sound drivers volledig verwijdert en opnieuw geïnstalleerd & ik heb discord helemaal verwijdert en opnieuw geïnstalleerd.

[ Voor 15% gewijzigd door FearTheDelay op 12-08-2018 12:17 ]