Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinkels
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20-03-2024
De laatste maanden valt mijn muis steeds vaker uit. Momenteel doet hij het op geen enkele van mijn 3 usb poorten. Lastig. Ik heb al een nieuwe muis gekocht, de andere was al 6 jaar oud, maar het probleem blijft. Zojuist even mijn mobiel verbonden met de usb poort, dat werkt prima.

De rode lamp/laser brandt en gaat feller branden als ik de muis beweeg, de muis is kennelijk oké. Ik heb via apparaatbeheer alle stuurprogramma's verwijderd, deze zijn daarna automatisch weer geïnstalleerd. Apparaatbeheer geeft aan dat ze allemaal goed werken.

Acer laptop anno 2012, Aspire 5349, Windows 7 software.

Software of toch hardwareprobleem? Iemand een ideetje?

Pinkels.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:23
Energie/stroombesparing al uitgezet?

En wat voor energieschema heb je actief in Windows?

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:14
Aangezien dit niet specifiek voor gaming is, verplaats ik het naar Harde waren...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinkels
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20-03-2024
Energieschema maar op gebalanceerd gezet, de aanbevolen optie. Eerlijk gezegd verwacht ik hier weinig van, de muis heeft altijd de laser branden, en zelfs ook feller bij beweging maar de cursus op het scherm doet dan niets. Nu werkt de muis weer prima (maar voor hoelang? altijd een verrassing).

Jullie denken dus aan software en niet aan hardware?

De computer wordt naar mijn idee de laatste tijd warmer dan eerder. De fan geeft erg warme lucht af. Kan dat van invloed zijn?

Pinkels