Verbatim streamen ipads

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb via iTunes aan aantal video gekocht, gedownload op een externe harde schijf. Via de Verbatim wil ik deze af kunnen spelen op 2 iPads. Als ik op de iPads de films open, herkent hij alles wel maar schiet gelijk door naar het einde en kan daarna niet afspelen. Muziekfiles spelen wel gewoon af.

Wat doe ik fout ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05:34
Wat heb je zelf al gevonden? Heel erg zeurderig waarschijnlijk maar het is zonde om een oplossing aan te dragen die jij zelf mogelijk al hebt gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-09 17:12

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Welke app gebruik je voor het afspelen? Is dat ‘Videos’? Wat gebeurt er als je bijvoorbeeld een andere app zoals VLC player gebruikt, werkt het dan wel?

Overigens is het bij een dergelijke vraag handig om even te vermelden om welke hard- en software het gaat; welke iPads zijn het, welke iOS-versie, welke Verbatim etc.etc.
Verder eens met @Volkan1984 (hoewel hij het inderdaad wel erg zeurderig brengt, zeker aangezien hij vaker hetzelfde standaardantwoord geeft waar niemand iets aan heeft...!): welke stappen heb je al geprobeerd om het op te lossen? Vaak zijn oorzaken te achterhalen door trial and error, dus alles dat niet heeft gewerkt kan helpen om het probleem te lokaliseren en dus op te lossen.