@Tweakers Concepts @Ginz betreft: plan: Als eerste in NL de Samsung Galaxy Note9 testen - Vijf tweakers hadden .... De poll die hierin staan, staat ook los vermeld op de frontpage. Dat lijkt me niet geheel de bedoeling.
Waarom zou reclame voor een nieuw model van een bepaald merk telefoon niet op meerdere plekken op de Tweakers FP mogen staan...?
(Even geteld, de Note 9 staat op dit moment 5x op de Tweakers FP...
)
(Even geteld, de Note 9 staat op dit moment 5x op de Tweakers FP...

[ Voor 25% gewijzigd door Fiber op 11-08-2018 00:27 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik betaal Tweakers om geen reclame te hoeven zien. Wat mij betreft is het een glijdende schaal en horen dit soort nauwelijks verholen reclame in de vorm van acties op z'n minst een melding dat het een advertorial is.
Wat vind jij dan reclame, wat je niet zou moeten zien?Uhuruburu schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 09:07:
Ik betaal Tweakers om geen reclame te hoeven zien. Wat mij betreft is het een glijdende schaal en horen dit soort nauwelijks verholen reclame in de vorm van acties op z'n minst een melding dat het een advertorial is.
[ Voor 75% gewijzigd door Ginz op 11-08-2018 12:26 ]
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"