Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Deze webpagina gebruikt veel geheugen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• sergevm
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 11-08 17:13
Hallo

Ik ben Sinds enkele dagen overgestapt van een MacBook 2016 zonder touchbar naar de nieuwe MacBook Pro 2018 met touchbar. Ik gebruik hem voornamelijk voor hetzelfde. Netflix surfen etc.
Echter heb ik nu iets voor wat ik nooit eerder
Op mijn mac 2016 had. Zelf niet na hem meer dan een jaar te gebruiken.
Telkens ik een film of serie kijk op Netflix krijg ik na enige tijd een pop-up. Deze webpagina verbruikt veem geheugen. Je mac reageert mogelijk sneller als je deze pagina sluit.

Hoe komt dit? Mijn huidige mac is nieuwer , heeft quad Core IPv dual Core en toch blijkt Netflix al een probleem ? Herstarten en webbrowser legen helpt niet...

Wie weet hier raad mee

Alle reacties

• johnkeates
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 13:46
Heb je een andere versie van macOS draaien? Het heeft niks met hardware te maken en alles met software en versies. Bovendien geven niet alle browsers dezelfde meldingen, Safari vs. Chrome bijv. genoeg qua verschil.

• Jaaap
  • Registratie: februari 2000
  • Niet online
Dat is een feature van de nieuwe(re) Safari versie.
Kan op zich geen kwaad.

Iedereen zou Magnesium en Vitamine-D moeten slikken. Jij ook.

• tweazer
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 09:31
probeer eens netflix via chrome ?

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ dual sim LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6 Battlefield V Samsung Galaxy S9 Dual Sim Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True