beste mensen wie kan mij helpen? ik kan niet gebeld worden en ook geen sms ontvangen! als ik iemand bel en ophang dan kan diegene mij wel DIRECT terug bellen maar 2 seconden later niet meer! ik ben al bij de vodafone geweest en met de simkaart is niets mis want als we hem van telefoon wisselen is er niets aan de hand! dus het moet iets zijn in de instellingen maar ik weet niet wat..... dus bij deze help!!!
Vraag
Beste antwoord (via rens-br op 10-08-2018 22:37)
ik heb zojuist een andere oplossing gevonden! heb mijn simkaart in slot2 gedaan (het is namelijk een dualsim telefoon) en alle problemen zijn opgelost!
Alle reacties
Factory Reset?
Heeft hij het wel gedaan? Is dit "opeens" ontstaan?
Heeft hij het wel gedaan? Is dit "opeens" ontstaan?
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
@Verwijderd welkom op Tweakers.
Wanneer je al een factory reset hebt uitgevoerd, verwacht ik toch dat het je simkaart is. Dat een simkaart in een ander toestel wel werkt wil niet altijd zeggen dat hij het bij jou ook doet. Soms is het echt de combinatie van simkaart <> telefoon. Ik zou toch nogmaals naar Vodafone gaan en vragen om een nieuwe simkaart.
Mocht ook dat niet helpen, verwacht ik dat er iets mis is met de hardware en zal je het toestel ter reparatie aan moeten bieden.
Wanneer je al een factory reset hebt uitgevoerd, verwacht ik toch dat het je simkaart is. Dat een simkaart in een ander toestel wel werkt wil niet altijd zeggen dat hij het bij jou ook doet. Soms is het echt de combinatie van simkaart <> telefoon. Ik zou toch nogmaals naar Vodafone gaan en vragen om een nieuwe simkaart.
Mocht ook dat niet helpen, verwacht ik dat er iets mis is met de hardware en zal je het toestel ter reparatie aan moeten bieden.
ik denk dat ik morgen even ga vragen om een nieuwe simkaart en dan kijken of het probleem is opgelost
Heb je niet een SIM kaart van vriend/fam/etc die je even kunt lenen.
Soms is het idd een combi probleem.
Soms is het idd een combi probleem.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
ik heb zojuist een andere oplossing gevonden! heb mijn simkaart in slot2 gedaan (het is namelijk een dualsim telefoon) en alle problemen zijn opgelost!
Pagina: 1