Toon posts:

19"LG Flatron?

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraagje niet dat ik op dit moment een nieuwe monitor nodig heb, maar gewoon omdat ik iets vaags tegenkwam.
In de Pricewatch staat het volgende:
LG 19"915 FT flatron plus 1229 gulden
das wel een mooie prijs voor een Flatron beeldbuis zeker aangezien de 795+ al 900 piek kost. Maar toen ging ik naar LGs site maar nee hoor daar stond niks over deze monitor ook niet op de flatron site. En de monitor in qwestie sond ook tussen Goldstar monitoren. Dus mijn vraag is deze monitor echt. ZOu ie ze geld waard zijn. Wat zijn de specs?
Is er iemand die me kan helpen met deze vragen.

ThaVinnY

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
hier kun je wat specs vinden van de 19" monitor:
http://www.lgeus.com/915ft.asp

Verwijderd

[img]"http://tweakers.net/ext/i.dsp/959501441.jpg"[/img] Die 19" Flatron zou al sinds september 1999 komen en hij is er nu nog niet. Ongeveer elke opvolgende maand na sep '99 werd als volgende release date bestempeld, ze hebben het alleen nooit gehaald op de een of andere manier. Het zou nu dus eind mei / begin juni worden maar het is nu bekend geworden dat ze het ding uitstellen tot september! Ik weet niet zeker wat er mis was ofzo, maar ik kreeg van LG te horen dat ze nog steeds geen 100% kwaliteit konden garanderen (geeft sowieso al niet veel vertrouwens in het eindproduct als ze er al een jaar mee bezig zijn en het wil nog niet lukken), maar ik las ook net dat de productiekosten te hoog waren en dat hij anders iets van 2000 piek moest kosten. In ieder geval, verwacht hem dus niet deze zomer nog, en het zou me ook niks verbazen als hij in september er ook niet komt. Inderdaad wel vaag dat sommige LG sites het ding al publiceren en zelfs al als 'available' bestempelen terwijl andere LG sites er niets over zeggen.

Anyway, als je een vlakke 19" wilt hebben zonder een trinitron / diamondtron buis met damper wires dan kun je nog niet terecht voor een tijdje :( .

Als alternatief ga ik de LG 912U bestellen denk ik (zie specs), ongeveer hetzelfde als de 915FT Flatron (1600 x 1200 @ 85hz) maar dan met een 'bol scherm'. Ik ben toch nog geen vlak schermpie gewend dus ik kan nog wel effe naar een vissekom kijken ;) .

Ik sloop wel effe die monitor uit de pricewatch trouwens. De Canadese site heeft ook een verhaaltje over de 19" Flatron: http://www.lg.ca/product/915ft.asp

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-08 14:53

admiral866

The King Personality Disorder

een goedkope vlakke 17" kun je hier krijgen/kopen

Als je op de site bent van ctx ga dan naar magazijnverkoop.
650 gulden is nie veel hoor.
Maar kan iemand mij vertellen of hier ook van die lijntjes aanwezig zijn?

Verwijderd

Ik heb hem al gezien werkend. en hij ziet er erg goed uit. de monitor is pas 3 weken geleden in de schappen gezet.

Verwijderd

En waar was dat dan? Ik weet wel dat hij op de Cebit er al was, maar hij is daarna nog nergens echt te koop geweest in een winkel.

Verwijderd

Mijn LG Dealer zei pas aan het einde van dit jaar, omdat de productie kosten op het moment nog te hoog zijn. En dat zou jammer zijn want het is een mooi ding

Verwijderd

Op zich heb ik nog aardig wat tijd in het geval dat ik m zou kopen(als ik m zou kopen dan zou het rond september/october zijn en niet voor meer dan 1300 piek) ,maar het is idd een erg mooie monitor. Ik heb dus wel de tijd om te wachten maar dn moet er toch wel ff wat goedspringen daar bij LG. Kom op Philips help ze ff!

ThaVInnY

Verwijderd

Als ik zo de vormgeving bekijk lijkt ie best veel op de Philips 109P Brilliance . Die is ook plat en wel al te koop . Sterker nog , het zou mij niet verbazen als ze dezelfde beeldbuis hebben .

Verwijderd

Nee het is niet dezelfde buis als Philips, dacht ik eerder ook al. Anders had ik nou een die brilliance op mijn desk staan :).

Nou ja ik kon niet meer wachten dus ik heb maar de bolle veriant gehaald voor in de tussentijd, de 19" LG 912U. Helaas is het beeld zwaar verneukt (verticale strepen op 1280x1024 en hoger, onderin errug wazig) dus deze kan ook weer terug.

Het zit ook niet mee zeg :(
Pagina: 1