Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander.jansen
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-09-2023
hey,

Ik heb al een lange tijd problemen met het bekijken van twitch livestreams op mijn mediaplayer (em7680).
Als ik een livestream aan zet dan is het de eerste 20-60 seconde gewoon zoals het hoort te zijn en vervolgens gaat de mediaplayer bufferen. vanaf dat punt loopt audio nooit meer gelijk met video. in het begin is het misschien 1 seconde. dit is wel bij te stellen maar het duurt niet lang voordat er weer gebuffert wordt en het probleem alleen maar groter wordt. het is zelfs zo erg dat het na 5 minuten van kijken, het geluid bijna 30 seconde achter loopt. Het stomme is dat dit alleen voorkomt met livestreams. Wanneer ik een vod bekijk is er niets aan de hand.

Ik heb verschillende instellingen geprobeerd zoals andere resolutie (van de stream) of het leeg maken van cach in de app. het opnieuw opstarten van de mediaplayer. mijn internet is het probleem niet gezien ik 200/20 heb.

Wanneer ik mijn chromecast gebruik is er niets aan de hand. Echter wel een lagere framerate gezien ik nog de eerste chromecast heb en die maar 30 fps ondersteund. op de pc is er ook geen probleem.

Als iemand weet hoe ik dit kan oplossen dan zou dat fijn zijn :)

thanks,
Sander