Ikzelf heb best wel wat geduld en kan ook redelijk wat bgrip opbrengen voor medewerkers van Playstation,
maar ergens ligt een grens en deze is nu toch wel echt bereikt. Vandaar even dit topic om te kijken of misschien nog andere mensen hier last van hebben.
Meer dan een week geleden probeerde ik in te loggen op PSN, volgende melding;
2 staps verificatie is ingeschakeld, u ontvangt een sms code.
Wachten en wachten...
heeft u geen code ontvangen? probeer het nogmaals; niks.
Antal keer herhaald, zonder resultaat
"Ach misschien een storing, morgen maar weer proberen"
Dag erop; niks...na veel pijn en moeite een telefoonnummer van het Playstion Support gevonden.
020-7095025...toch maar even bellen
"Helaas zijn wij gesloten, u kunt ons bereiken van maandag t/m vrijdag" WTF!
niet erg 2018
Email gestuurd; geen reactie...
Maandag gebeld, alle gegevens doorlopen met de medewerker.
"Deze storing ligt aan de kant van Tele2, wij kunnen hier niets aan doen. U zult moeten afwachten en
misschien helpt het als u naar Tele2 belt. Wij krijgen meerdere mensen van Tele2 aan de lijn, al meer dan een week." F*ck, dat belooft niet veel goeds....
Tele2: gegevens doorlopen, alle instellingen op telefoon nagekeken, test uitgevoerd, telefoon gereset.
Nada, noppes niente...."deze storing ligt niet aan onze kant, bij ons en bij u werkt alles naar behoren"
AAAAHHH!!!
Ok rustig, paar dagen wachten en opnieuw proberen.
Woensdag; 2sv werkt nog steeds niet, dus maar weer even bellen
(even is in deze context een zware understatement, iedere keer dat je belt krijg je hetzelfde bandje te horen;
"Het is momenteel erg druk op onze lijn, de wachttijd kan wel oplopen tot 20 minuten")
30 minuten later;
"Nee de storing is nog steeds niet opgelost, en we kunnen momenteel niets doen."
"Bestaat er een mogelijkheid om de 2sv uit te schakelen handmatig, door jullie?"'
"Ja die mogelijkheid is er, duurt een paar dagen voor dat dit n behandeling wordt genomen"
WTF; nou ja, hier schiet ik ook niks mee op dus aanvragen die hap.
"U krijgt van ons een email met daarin instructies"
Vrijdag; Geen mail, 2SV werkt nog steeds niet....nu ben ik er klaar mee!
"Sorry, maar uw mail ligt nog steeds bij de technische afdeling"
"Kunt u mij doorschakelen met de technisch afdeling?"
"Nee, dit is helaas niet mogelijk"
"Kunt u mij überhaupt doorschakelen naar een andere afdeling?"
"Nee, helaas, wij zijn van Playstation Support"
WTF;AAAHHH!
To be continued...
Misschien zijn Tweakers die dit verhaal herkennen, en misschien een oplossing weten?
Want mijn bloed kookt bijna zeg maar
maar ergens ligt een grens en deze is nu toch wel echt bereikt. Vandaar even dit topic om te kijken of misschien nog andere mensen hier last van hebben.
Meer dan een week geleden probeerde ik in te loggen op PSN, volgende melding;
2 staps verificatie is ingeschakeld, u ontvangt een sms code.
Wachten en wachten...
heeft u geen code ontvangen? probeer het nogmaals; niks.
Antal keer herhaald, zonder resultaat
"Ach misschien een storing, morgen maar weer proberen"
Dag erop; niks...na veel pijn en moeite een telefoonnummer van het Playstion Support gevonden.
020-7095025...toch maar even bellen
"Helaas zijn wij gesloten, u kunt ons bereiken van maandag t/m vrijdag" WTF!

Email gestuurd; geen reactie...
Maandag gebeld, alle gegevens doorlopen met de medewerker.
"Deze storing ligt aan de kant van Tele2, wij kunnen hier niets aan doen. U zult moeten afwachten en
misschien helpt het als u naar Tele2 belt. Wij krijgen meerdere mensen van Tele2 aan de lijn, al meer dan een week." F*ck, dat belooft niet veel goeds....
Tele2: gegevens doorlopen, alle instellingen op telefoon nagekeken, test uitgevoerd, telefoon gereset.
Nada, noppes niente...."deze storing ligt niet aan onze kant, bij ons en bij u werkt alles naar behoren"
AAAAHHH!!!
Ok rustig, paar dagen wachten en opnieuw proberen.
Woensdag; 2sv werkt nog steeds niet, dus maar weer even bellen
(even is in deze context een zware understatement, iedere keer dat je belt krijg je hetzelfde bandje te horen;
"Het is momenteel erg druk op onze lijn, de wachttijd kan wel oplopen tot 20 minuten")
30 minuten later;
"Nee de storing is nog steeds niet opgelost, en we kunnen momenteel niets doen."
"Bestaat er een mogelijkheid om de 2sv uit te schakelen handmatig, door jullie?"'
"Ja die mogelijkheid is er, duurt een paar dagen voor dat dit n behandeling wordt genomen"
WTF; nou ja, hier schiet ik ook niks mee op dus aanvragen die hap.
"U krijgt van ons een email met daarin instructies"
Vrijdag; Geen mail, 2SV werkt nog steeds niet....nu ben ik er klaar mee!
"Sorry, maar uw mail ligt nog steeds bij de technische afdeling"
"Kunt u mij doorschakelen met de technisch afdeling?"
"Nee, dit is helaas niet mogelijk"
"Kunt u mij überhaupt doorschakelen naar een andere afdeling?"
"Nee, helaas, wij zijn van Playstation Support"
WTF;AAAHHH!
To be continued...
Misschien zijn Tweakers die dit verhaal herkennen, en misschien een oplossing weten?
Want mijn bloed kookt bijna zeg maar