Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
PC zal voornamelijk gebruikt worden om te editen; Photoshop en Lightroom. Daarnaast af en toe een filmpje bewerken met After Effects (1080p). Daarnaast wil ik er ook nog casual op kunnen gamen. Games hoeven niet op ultra settings gespeeld te worden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal €2.000,- incl. beeldscherm toetsenbord muis.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ook ben ik nog op zoek naar een goede monitor, liefst een 21:9 widescreen 34'', of anders een setup met 2 schermen, aanbevelingen zijn welkom!' Voorkeur gaat uit naar een kleur echt scherm ipv snellere response tijd. Wat ik nu gevonden heb:
https://tweakers.net/pric...ex3501r-zilver-zwart.html
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD heeft de voorkeur dit moment want goedkoper en werkt 'beter' met de edit programma's.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Voorlopig een 1070ti in mn build opgenomen maar wacht nog even met aanschaffen hiervan, zal het systeem ook in de loop van komende 2 maanden bij elkaar schrapen. wacht daarom ook op de nieuwere videokaarten, misschien dat de oudere dan wat in prijs dalen?.
Ga je overklokken?
wellicht een lichte overklok
Wat verwacht je van ons?
Graag even een check of alles past en evt. goedkoper of beter kan.
PC zal voornamelijk gebruikt worden om te editen; Photoshop en Lightroom. Daarnaast af en toe een filmpje bewerken met After Effects (1080p). Daarnaast wil ik er ook nog casual op kunnen gamen. Games hoeven niet op ultra settings gespeeld te worden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal €2.000,- incl. beeldscherm toetsenbord muis.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ook ben ik nog op zoek naar een goede monitor, liefst een 21:9 widescreen 34'', of anders een setup met 2 schermen, aanbevelingen zijn welkom!' Voorkeur gaat uit naar een kleur echt scherm ipv snellere response tijd. Wat ik nu gevonden heb:
https://tweakers.net/pric...ex3501r-zilver-zwart.html
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD heeft de voorkeur dit moment want goedkoper en werkt 'beter' met de edit programma's.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Voorlopig een 1070ti in mn build opgenomen maar wacht nog even met aanschaffen hiervan, zal het systeem ook in de loop van komende 2 maanden bij elkaar schrapen. wacht daarom ook op de nieuwere videokaarten, misschien dat de oudere dan wat in prijs dalen?.
Ga je overklokken?
wellicht een lichte overklok
Wat verwacht je van ons?
Graag even een check of alles past en evt. goedkoper of beter kan.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2600X Wraith Boxed | € 214,- | € 214,- |
| 1 | Gigabyte Aorus B450 M (rev. 1.0) | € 88,- | € 88,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming 8G | € 492,55 | € 492,55 |
| 1 | Fractal Design Meshify C Mini | € 84,25 | € 84,25 |
| 1 | G.Skill Trident Z RGB F4-3200C16D-16GTZR | € 183,89 | € 183,89 |
| 1 | Corsair RM550x (2018) | € 87,- | € 87,- |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 84,95 | € 84,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.234,64 | |