Compaq vast na suspend mode

Pagina: 1
Acties:

• Biebel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-12-2025
Hallo!
Ik heb hier een compaq deskpro EN (=type) pIII866 win98SE Waar verschillende gebruikers op werken ze loggen in via een Novell client op een Novell 4.11 netwerk.

Het probleem is: Wanneer een gebruiker de computer 20 minuten niet gebruikt gaat deze automatisch in de slaapstand. Als je weer verder wilt werken moet je de muis bewegen. dan hoor je de hard-disk opstarten en je ziet de monitor aanspringen(oranje naar groen lampje) maar verder gebeurt er niks(ik krijg geen beeld, en de pc reageert nergens op, behalve op 2x CTRL ALT DEL(dan wordt het beeld mooi blauw ;) ))
Ik wil dus dat de pc niet meer naar de standby gaat, ik heb het in de bios al uitgezet, maar dat werkt niet. weet iemand raad?

Biebel is not just a nick, It's my alter ego...

• mbvisiontt
  • Laatst online: 04-07 05:11
Heb je ook in de control panel gekeken? Maybe staat daar ook nog iets erover? :?

Anders is het gewoon Compaq shit waar je niks aan kunt doen misschien, maar dat ie vast loopt zal wel niet Compaq's bedoeling zijn... :+

.... Ik weet het ook niet

• Biebel
Nou ik kan het wel aanpassen in het control panel, maar als de volgende user dan inlogt gaat het weer fout, ik heb een patch van compaq gekregen, maar die werkt niet echt goed, of echt niet goed eigenlijk ;) :(

Verwijderd

Check ff je bios... als het goed is kun je daarin al je powermanagement uitzetten...

• Biebel
Ik wil dus dat de pc niet meer naar de standby gaat, ik heb het in de bios al uitgezet, maar dat werkt niet
Dat had ik dus al gedaan! :)

• Barracuda
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05-2023
heb je toevallig iets van een ISDN kaart of zo erin of eraan ?

gratis af te halen SUN ultra1 compleet

Verwijderd

Harde schijf niet laten slapen, heb hetzelfde probleem gehad met W98 op een oudere Deskpro EN
Pagina: 1