Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h2o_pepijn
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 06-03-2023
Mijn vraag
ik heb sinds kort in games als pubg en gta hele lage fps. mijn 1080 gaat maar tot 5%load

Relevante software en hardware die ik gebruik
laatste nvidia software

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
gpu reset

[ Voor 37% gewijzigd door h2o_pepijn op 10-08-2018 12:04 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:52

br00ky

Moderator Harde Waren
Bij relevante software en hardware bedoelen we natuurlijk je héle systeem. En vertel eens wat meer over je probleem. Treedt het altijd op? Of krijg je dips? Is dit altijd al zo geweest, je geeft aan sinds kort, maar is er iets veranderd voordat je deze problemen kreeg? Is alles up to date? Welke resolutie hebben we het over?

En heb je geen enkele andere stap kunnen verzinnen dan je GPU te resetten, whatever that may be.

Al met al hebben we heel wat meer info nodig voor we hier iets mee kunnen :).

[ Voor 22% gewijzigd door br00ky op 10-08-2018 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h2o_pepijn
heb het nu al 2 dagen, speelde aan het begin pubg met zo'n 140 fps nu kom ik niet boven de 60. heb deze pc eind juli gebouwd. de lage fps is altijd en het zijn geen dips, heb al veel op internet opgezocht maar niks help. gpu gaat in stresstest wel gewoon naar de 99% alleen in games blijft dit getal laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nila
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Nila

Idiot!

Update van de Nvidea drivers gedaan? Zo ja? Undo en installeer de versie toen het nog wel juist werkte. Is je FPS weer 140 ligt het dus aan de drivers.

You're not completely useless, you can always serve as a bad example!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid Vendetta
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:20
Vsync? Een framerate cap van 60?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h2o_pepijn
vsync en framecap staan uit, heb als ik gta opstart zelfs maar 20fps max

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 21:06
Zolang je niet laat weten uit welk merk en type onderdelen het systeem naast de GTX 1080 bestaat blijft het voor jou en ons lastig zoeken naar de oorzaak.

[ Voor 3% gewijzigd door Uszka op 10-08-2018 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:08

nelizmastr

Goed wies kapot

h2o_pepijn schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 12:13:
heb het nu al 2 dagen, speelde aan het begin pubg met zo'n 140 fps nu kom ik niet boven de 60. heb deze pc eind juli gebouwd. de lage fps is altijd en het zijn geen dips, heb al veel op internet opgezocht maar niks help. gpu gaat in stresstest wel gewoon naar de 99% alleen in games blijft dit getal laag.
Temperaturen?

En post idd eens je hele systeem. Niet dat je een 1080 en een Pentium loopt te draaien ofzo, want dat zou natuurlijk ook een hoop verklaren :P

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• XFlame
  • Registratie: Mei 2014
  • Nu online
Stop met vragen negeren, plaats zoals meerdere hier zeggen je hele systeem, en probeer wat @Nila zegt een schone install van je drivers.
Pagina: 1