Schadevrije jaren opvragen ivm buitenland

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58485

Topicstarter
Korte vraag waar ik zelf op internet niet echt uit lijk te komen. Ik wil mijn aantal schadevrije jaren in NL (10+ jaar) opvragen en deze meenemen naar het buitenland. Ik kom echter alleen artikels tegen die het omgekeerde aantonen, dus schadevrije jaren in het buitenland meenemen naar NL.

Dit omdat ik een RS6 in Portugal all-risk verzekerd hebben wil en de 10 jaar schadevrije jaren telt natuurlijk in de maandelijkse premie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-05 17:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Je laatste verzekeraar kan (en gedeeltelijk verplicht) een uitdraai te doen toekomen uit het Roydata-systeem.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:38
https://europa.eu/youreur...nce/validity/index_nl.htm

Dit is afhankelijk per verzekeraar. Zou zeggen neem contact op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mstoel
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-06 12:42
Heb dit zelf ook gehad toen ik mijn verzekering wilde afsluiten in Oostenrijk. Heb mijn Nederlandse verzekering de vraag gesteld of ze mij deze bevestiging wilde sturen, kort daarop kreeg ik een brief in het Engels die ik kon doorsturen naar de nieuwe verzekeringmaatschappij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58485

Topicstarter
Heb 'm. Ohra gebeld, duurt 5 werkdagen, maar ze sturen me een engels document met 9+ schadevrije jaren. Dacht ff 10 maar dat had te maken met dat ik pas na een half jaar behalen rijbewijs een auto had gekocht.