Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
ik ben op zoek naar een krachtige 4K mediaplayer waar je hdr kan uitzetten zoals in android 8.0. De reden is dat het beeld anders te donker wordt met HDR videobestanden

heb gisteren xiaomi 4K mediaplayer uitgetest, daar kon ik HDR uitzetten en het was precies wat ik zocht..maar het ding was niet krachtig genoeg om 4K bestanden af te spelen. Nu ben ik op zoek naar een android 4K player met 8.0 die wel krachtig genoeg is. kan iemand mij hiermee helpen ?

• sanderdw
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 24-11 11:45
En als je HDR uitschakelt op je TV ipv de mediabox? Anders is misschien de Nvidia Shield iets voor je al weet ik niet zeker of je daar HDR kan uitschakelen. Misschien ff vragen in dat topic.

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:36

lasharor

7 december 2004

Ik denk dat je specifiek moet zijn, om wat voor bestanden gaat het?

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
4K remux bestanden. ik kan de HDR niet uitschakelen op mijn philips tv. ik heb eerder ook een eminent 7680 met kodi gehad, maar in kodi kan ik HDR ook niet uitschakelen.

de android 8.0 mediaspeler was echt precies wat ik zocht, maar helaas niet krachtig genoeg :-(

kan het met de apple 4K mediaplayer wel uitgeschakeld worden trouwens ? (wel boven mijn budget eigenlijk)

[ Voor 38% gewijzigd door Farabi op 10-08-2018 09:16 ]