Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...
Wanneer ik gebeld wordt op mijn samsung j3 moet ik eerst naar rechts vegen en daarna nogmaals twee keer tikken om zo de oproep toe te staan.

Ik wil alleen ontgrendeling van oproep via vegen en niet twee keer nog moeten tikken ( dan is de oproep vaak ook al weg) hoe zet ik dit uit en dat ik alleen nog een oproep aanneem door te vegen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:32

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd welkom op Tweakers.

Ik ben zo vrij geweest je titel even aan te passen, zodat het wat duidelijker is.

Verder voldoet je topic niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Wat die zijn vind je in: Het algemeen beleid #quickstart. Zou je dus even willen toevoegen wat je zelf al gevonden, geprobeerd en gedaan hebt?

Dit doen we niet om je te pesten, maar op die manier hopen we je dat je er zelf ook wat van leert.

Dat gezegd hebbende. De manier van opnemen die jij beschrijft is geen standaard gedrag van Android / Samsung toestellen. Het lijkt er dus op dat je (onbewust) een ander lockscreen o.i.d. hebt. Zou je ook het volgende willen toevoegen:
- Een foto of screenshot van het 'opneemscherm';
- Je software versie;
- App lijst.;

Als ik namelijk op het internet ga kijken zou het er zo uit moeten zien:
Afbeeldingslocatie: http://eguides.sprint.com/support/eguides/samsunggalaxyj32016/content/resources/images/screenshot_of_incoming_call.png