Als ik Spotify afspeel heb ik elke 10 seconden een hapering. Ik heb een grote vermoeden dat het de CPU is die de problemen geven. Ook als ik een game opstart geeft hij dezelfde hapering in de muziek. Elke keer als mijn muziek hapert zie ik in taakbeheer bij de cpu een kleine stijging, zie afbeelding. Het probleem gaat ook na een tijd weg en dan heb ik er een paar uur geen last meer van. Maar het komt altijd weer terug jammer genoeg.

Ik dacht eerst dat mijn overclock het probleem veroorzaakte dus heb ik hem weer teruggezet naar de originele waarden. Maar dat heeft niks geholpen.
Mijn audio speel ik af via een DAC (Cambridge Audio DacMagic XS USB DAC). Daar zou ook nog het probleem kunnen liggen.
Is mijn cpu dood aan het gaan? Ik weet even niet meer wat ik moet doen om dit probleem te verhelpen.

Ik dacht eerst dat mijn overclock het probleem veroorzaakte dus heb ik hem weer teruggezet naar de originele waarden. Maar dat heeft niks geholpen.
Mijn audio speel ik af via een DAC (Cambridge Audio DacMagic XS USB DAC). Daar zou ook nog het probleem kunnen liggen.
Is mijn cpu dood aan het gaan? Ik weet even niet meer wat ik moet doen om dit probleem te verhelpen.
[ Voor 91% gewijzigd door editoor op 10-08-2018 06:29 ]