Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Naast de huis/tuin/keuken computer wil ik er graag ArmA3 en wat nieuwere games als Far Cry op spelen. Arma wil nog wel lukken zonder GPU, maar ik wil deze dekstop samenstellen met het oog om in de toekomst, als er meer budget is, een GPU bij te kopen. Ik hoop echter zonder GPU al een en ander te kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zonder GPU wil ik ongeveer 400-450 euro uitgeven. Het zal nooit een topsysteem worden, maar gamen op 4K doe ik op de PS4.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb nog een 128GB SSD liggen, op den duur komt hier nog wel wat bij, maar voor nu niet nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil het systeem graag baseren op de AMD Ryzen 5 2400g (eventueel op de Ryzen 3 2200g)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Helemaal niets
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het gaat mij puur om, op redelijke settings, een beetje plezier te beleven aan wat games.
Ga je overklokken?
Als het zin heeft en engiszins gemakkelijk is te doen is dat zeker een optie
Wat verwacht je van ons?
Shoot op mijn build, en laat me weten wat er beter kan!
Naast de huis/tuin/keuken computer wil ik er graag ArmA3 en wat nieuwere games als Far Cry op spelen. Arma wil nog wel lukken zonder GPU, maar ik wil deze dekstop samenstellen met het oog om in de toekomst, als er meer budget is, een GPU bij te kopen. Ik hoop echter zonder GPU al een en ander te kunnen spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zonder GPU wil ik ongeveer 400-450 euro uitgeven. Het zal nooit een topsysteem worden, maar gamen op 4K doe ik op de PS4.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb nog een 128GB SSD liggen, op den duur komt hier nog wel wat bij, maar voor nu niet nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil het systeem graag baseren op de AMD Ryzen 5 2400g (eventueel op de Ryzen 3 2200g)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Helemaal niets
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het gaat mij puur om, op redelijke settings, een beetje plezier te beleven aan wat games.
Ga je overklokken?
Als het zin heeft en engiszins gemakkelijk is te doen is dat zeker een optie
Wat verwacht je van ons?
Shoot op mijn build, en laat me weten wat er beter kan!
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 5 2400G Boxed | € 143,51 | € 143,51 |
1 | Asus Prime A320M-K | € 53,- | € 53,- |
1 | Sharkoon VG5-W Rood | € 30,94 | € 30,94 |
1 | Crucial Ballistix Tactical BLT8G4D26AFTA | € 85,93 | € 85,93 |
1 | be quiet! Pure Power 10 CM 400W | € 54,95 | € 54,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 368,33 |