Sinds gisteren heb ik bovenstaande mail in mijn spam folder ontvangen. Alles klopt (datum, tijd, rit en bedrag). Destijds is het meteen van mn creditcard afgeschreven dus ik ben er niet bang voor.Beste nlboy
Graag willen we je er vriendelijk op wijzen dat de volgende rekening(en) niet (volledig) is/ zijn betaald, wat volgens onze administratie heeft geresulteerd in een openstaand bedrag van € xx. Dit kan veroorzaakt zijn doordat onze incasso op je betaalmethode niet werd toegestaan door je bank, of omdat je de betaling hebt gestorneerd. We verzoeken je deze vordering binnen 15 dagen na ontvangst van deze email alsnog aan ons te voldoen.
Het openstaande bedrag van € xx dient dan op ons bankrekeningnummer IBAN NL84INGB0007598749 (BIC INGBNL2A) op naam van Abel Technologies B.V. te zijn bijgeschreven, onder vermelding van betaalreferentie.
Indien we je betaling niet hebben ontvangen binnen de gestelde termijn, ben je incassokosten van € 40,00 verschuldigd en zullen wij de vordering over dragen aan onze incassopartner Intrum Justitia.
Heb je vragen over deze betalingsherinnering? Neem dan contact met ons op via support@rideabel.com. Als je de facturen inmiddels hebt voldaan, negeer dan dit bericht. In dat geval onze excuses.
Factuur ID Datum Van Naar Tarief Voldaan Te voldoen
(Verwijderd) (verwijderd) (Verwijderd) Amsterdam Schiphol Airport
Schiphol Boulevard
Amsterdam € xx € 0,00 € xx
Te voldoen € xx
Abel Support
Voor vragen of eventuele klachten, bekijk de FAQ, laat je feedback achter in de applicatie of neem contact op per e-mail.
Abel is een handelsnaam van Abel Technologies B.V., gevestigd aan de Singel 542, 1017AZ te Amsterdam.
Abel is geregistreerd bij de Kamer van Koophandel onder nummer 64500608 en haar btw nummer is NL855693162B01. Abel is zelf geen vervoersbedrijf en zorgt ook niet zelf voor het vervoer; Abel fungeert via de door haar aangeboden App slechts als tussenpersoon
De email is verzonden door Abel Technologies noreply@ops.rideabel.com en daar kwam normaal gesproken (voordat de dienst Abel stopte) ook de e-mails vandaan.
Ik heb begrepen dat het emailadres van in de e-mail niet te bereiken is.
Iemand toevallig ook zo'n mail van Abel ontvangen? Ik vind het vooral kwalijk dat ze precies de routes blijkbaar weten die ik heb gemaakt met Abel.
[ Voor 3% gewijzigd door nlboy op 09-08-2018 23:42 ]