Mijn Nokia 7 plus geeft steeds een melding als het wifi signaal (even) wegvalt, zowel als bericht op mijn scherm als ook als geluid. Dat bericht op mijn scherm vind ik niet zo heel erg (is ook weer snel weg), maar dat geluid vind ik vervelend. Hoe kan ik dit geluid uitzetten?
Vraag
Beste antwoord (via rens-br op 13-08-2018 10:38)
@rens-br
Ik denk dat ik de oplossing gevonden heb.
- instellingen
- apps en meldingen
- meldingen
- app meldingen
- kiezen voor systeem weergeven
- android systeem
- netwerkmeldingen zetten op geen geluid (of gewoon helemaal uit)
Sinds ik dit heb gedaan, krijg ik de melding over het niet verbonden zijn met internet niet meer. Kan toeval zijn, maar ik denk het niet :-)
- instellingen
- apps en meldingen
- meldingen
- app meldingen
- android systeem
Sinds ik dit heb gedaan, krijg ik de melding over het niet verbonden zijn met internet niet meer. Kan toeval zijn, maar ik denk het niet :-)
Alle reacties
@modderofpearl ik kan mij deze instelling helemaal niet herinneren van Android, vreemd. Kun je deze instelling niet uitzetten onder 'Instellingen' -> 'Netwerken en internet' -> 'Wifi' -> 'Wifi-voorkeuren'.
Mocht daar niks te vinden zijn, kan je ook de melding zelf aanpassen. Sinds Android 8 is elke melding los in te stellen. Wanneer de melding komt in je notificatiepaneel, doe je dat als volgt:
- Swype deze een stuk naar links of naar rechts.
- Er verschijnt een radar, druk daarop.
- Nu kan je de melding in zijn geheel uitzetten, wil je alleen het geluid doen, doe dan het volgende:
- Druk op 'Meer instellingen'
- Kies daar de juiste melding
- Ze het 'belang op 'Geen geluid'
Mocht daar niks te vinden zijn, kan je ook de melding zelf aanpassen. Sinds Android 8 is elke melding los in te stellen. Wanneer de melding komt in je notificatiepaneel, doe je dat als volgt:
- Swype deze een stuk naar links of naar rechts.
- Er verschijnt een radar, druk daarop.
- Nu kan je de melding in zijn geheel uitzetten, wil je alleen het geluid doen, doe dan het volgende:
- Druk op 'Meer instellingen'
- Kies daar de juiste melding
- Ze het 'belang op 'Geen geluid'
@rens-br
Bij instellingen is inderdaad niets te vinden.
Ik ga proberen om het via de melding aan te passen, ik hoop dat ik snel genoeg ben als de melding komt (want deze is ook steeds snel weer weg).
Dank voor de tip
Bij instellingen is inderdaad niets te vinden.
Ik ga proberen om het via de melding aan te passen, ik hoop dat ik snel genoeg ben als de melding komt (want deze is ook steeds snel weer weg).
Dank voor de tip
@rens-br
- instellingen
- apps en meldingen
- meldingen
- app meldingen
- android systeem
- instellingen
- apps en meldingen
- meldingen
- app meldingen
- android systeem
@modderofpearl handmatig erna toe gaan is inderdaad ook een optie.
Je was waarschijnlijk op dezelfde plek uitgekomen als je mijn manier had gedaan (al is het natuurlijk lastig om snel genoeg te zijn).