Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liseeee
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 01-03 18:44
Ik heb vandaag een ASUS UX430UA-GV445T aangeschaft, en ik was een beetje aan het prutsen met instellingen. Ik heb de grootte van m'n cursor veranderd, naar medium en toen large, maar toen ik weer op small klikte werd hij medium en ik krijg het niet meer goed. Ik erger me nogal aan die grote muis, heeft iemand hier een oplossing voor? Op de laptop staat WIndows 10, verder heb ik er nauwelijks iets mee gedaan..

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Herstart je systeem eens, desnoods even een herstelpunt een stukje terugzetten om te kijken of dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liseeee
TERW_DAN schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:02:
Herstart je systeem eens, desnoods even een herstelpunt een stukje terugzetten om te kijken of dat helpt.
Ik heb inmiddels m'n hele laptop gereset en zelfs dat werkte niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:12

DirtyBird

Praktiserend denker

Hm lastig. Heb je tijdens het prutsen met de instellingen misschien per ongeluk een deel van de pixels van je scherm verwijderd waardoor de kleine cursor nu medium lijkt?
Heb ik ook een keer gehad en moest ze toen opnieuw downloaden.

Weet je zeker dat het niet jouw idee is dat de cursor te groot is?

[ Voor 15% gewijzigd door DirtyBird op 10-08-2018 01:44 ]

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Draai je nog wel de native resolutie van je scherm? En staat scaling aan?

[ Voor 17% gewijzigd door TERW_DAN op 10-08-2018 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liseeee
Geen idee wat er uiteindelijk aan de hand was, maar het is gefixt. Het kan liggen aan dat ik de textgrootte etc. heb veranderd, maar ik weet niet wat eerst het probleem was. Niet meer aankomen dus, noted. :)
DirtyBird schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 01:42:
Hm lastig. Heb je tijdens het prutsen met de instellingen misschien per ongeluk een deel van de pixels van je scherm verwijderd waardoor de kleine cursor nu medium lijkt?
Heb ik ook een keer gehad en moest ze toen opnieuw downloaden.

Weet je zeker dat het niet jouw idee is dat de cursor te groot is?
Pagina: 1