Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Acer Nitro 5 AN515-51-59JJ goede keuze???

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
https://www.wehkamp.nl/el...vState=%2F_%2FN-1xqd&Ns=V

Deze laptop ben ik van plan te bestellen. Goede keuze? Voor en tegens? Alternatief?

Alle reacties

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-11 11:28
Daarvoor moet je iets meer vermelden, we weten niet wat je er mee wilt doen en wat je budget is.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Verwijderd

Topicstarter
Gamen, beetje internetten, film checken. Dit is wel ongeveer mijn maximum budget.

• Viince1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-08 20:31
Verwijderd schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 17:52:
Gamen, beetje internetten, film checken. Dit is wel ongeveer mijn maximum budget.
Als je een topic aanmaakt krijg je automatisch een een sort van 'template' in de post. Als je die nou eens invult.
Als je wilt dat mensen serieus kijken (en voor je aan de slag gaan) bij het selecteren van een nieuwe laptop kan je toch best wat meer moeite in de post steken?

• Kingston
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-11 16:49
Verwijderd schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 17:52:
Gamen: wat voor games wil je spelen?
Beetje internetten: ben je van plan om met veel tab bladen te werken, of met meerdere schermen te gaan werken.
Film kijken: eisen aan kwaliteit van het beeldscherm? Heb je genoeg aan een HD scheem? Full HD scherm? Of wil je 4k films kijken?

Probeer zo uitgebreid mogelijk te zijn

• Giel1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-11 12:00
Je geeft inderdaad niet veel informatie over wat je precies met de laptop gaat doen. Maar nu je de vraag toch stelt: ik heb zelf sinds een half jaar een vergelijkbaar model (alleen dan met 128gb SSD), en ben er best tevreden over. Verwacht niet teveel van de 1050-videokaart, maar met minimum settings kun je de meeste games wel spelen. Minpunt is wel de fan noise, die is bij deze laptop vrij goed hoorbaar zelfs als je niet te intensief bezig bent. Zou alleen even checken of je inmiddels voor dat bedrag geen 1050ti kunt krijgen!
Pagina: 1