Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Mathijs van Es
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 09-08-2018
ik heb net een delock 5.1 hdmi optisch gekocht en ik gebruik hem om het hdmi signaal uit mijn pc naar mijn analoge receiver te sturen via optisch. dit werkt met 2ch maar niet met 5.1.

kan iemand mij helpen?

Alle reacties

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 17:21

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

quote:
Mathijs van Es schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 14:03:
mijn analoge receiver te sturen via optisch.
Die volgt ik even niet.

Van de site:
quote:
schakelbaar tussen stereo (2-kanaals) en surround (5.1 kanaals)
Device wel op 5.1 ingesteld? En stuur je wel 5.1 uit en in welk formaat? Iets als LPCM 5.1 kan niet over optisch, dat is maximaal 2.0. DTS en DD 5.1 kan wel.

Verder is de vraag-template er niet voor niets. Deze is er niet om te verwijderen en compleet te negeren.

FeaR wijzigde deze reactie 09-08-2018 14:15 (48%)

PSN-ID: FeaR1986 || Xbox Live Gamertag: FeaR1986

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Aragnut
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 16:13
Kun je iets meer details geven (zoals welke merk/type versterker?). Mogelijk accepteert de versterker alleen stereo over optisch oid.

offtopic:
stuurt je PC niet zelf een optisch signaal uit?

• Mathijs van Es
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 09-08-2018
quote:
Aragnut schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 14:20:
Kun je iets meer details geven (zoals welke merk/type versterker?). Mogelijk accepteert de versterker alleen stereo over optisch oid.

offtopic:
stuurt je PC niet zelf een optisch signaal uit?
het is een sony STR-DB940

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 17:21

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

quote:
Dit blijft te summier, je reageert niet op wedervragen die worden gesteld. Op GoT verwachten we eigen inzet en dat mis ik nog steeds. We zijn er niet om jouw probleem volledig op te lossen. In mijn eerste post stel ik vragen en hint op de TS. Met beide wordt niets gedaan. Ik stel voor dat je het topic nogmaals opent en dan wel de template gebruikt en invult.

FeaR wijzigde deze reactie 09-08-2018 14:51 (11%)

PSN-ID: FeaR1986 || Xbox Live Gamertag: FeaR1986

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True