Ik ben op zoek naar een goede fotoprinter voor minimaal A3 formaat. Mijn budget is nog wat onduidelijk, omdat ik nog niet helemaal met mezelf eens ben hoeveel zoiets mag kosten. Ik kijk nu naar de Canon Pro-100s https://tweakers.net/pricewatch/434664/canon-pro-100s.htmldie volgens mij behoorlijk de lading dekt. Gezien de vragen die ik wel eens krijg, denk ik dat ik genoeg afdrukken kan verkopen om de inkt/papier prijzen te dekken.
Ik vind de 100s qua prijs ook prima, al komt er nog wel aardig wat bij aan 'materiaal' zoals inkt en papiersoorten. Ik ben fotograaf en heb gemerkt dat klanten best vaak een afdruk willen kopen. Ze vinden het wegsturen naar een lab toch een drempel. Ik kan nu maximaal A4 afdrukken met een all-in-one van Canon (MG5500). Hiervan is de afdrukkwaliteit best oke voor een snelle afdruk om te laten zien, maar voor aan de muur vind ik het toch niet goed genoeg. Gebruik hem best vaak voor 10x15cm afdrukken.
Ben heel benieuwd naar alternatieven of ervaringen met deze Pro-100s.
Ik vind de 100s qua prijs ook prima, al komt er nog wel aardig wat bij aan 'materiaal' zoals inkt en papiersoorten. Ik ben fotograaf en heb gemerkt dat klanten best vaak een afdruk willen kopen. Ze vinden het wegsturen naar een lab toch een drempel. Ik kan nu maximaal A4 afdrukken met een all-in-one van Canon (MG5500). Hiervan is de afdrukkwaliteit best oke voor een snelle afdruk om te laten zien, maar voor aan de muur vind ik het toch niet goed genoeg. Gebruik hem best vaak voor 10x15cm afdrukken.
Ben heel benieuwd naar alternatieven of ervaringen met deze Pro-100s.