Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anpat
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 16-05 11:21
Sinds na de upgrade naar 8 zet mijn telefoon spontaan gesprekken in wacht, Er belt op dat moment niet nog iemand of iets dergelijks. Soms na een minuut en daarjuist stond ik even in de wacht bij een bedrijf en gebeurde het tot wel 3 keer toe in 2 minuten.

Ik heb al een aantal keren op google gekeken, maar zal ofwel verkeerd zoeken, en instellingen nalopen al een keer of 4 gedaan, tot zelfs een factory reset. Helaas blijft het probleem zich voordoen. Zowel tijdens het ding aan mijn oor als tijdens verbonden te zijn met de BT carkit in de wagen.

Iemand die me de juiste kant op kan sturen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
En wat bedoel je nou precies? Wordt jij in de wacht gezet of zet jij een ander in de wacht? ( dat is nogal een verschil ) En wat hoor jij of hoort de ander?

Als jij een ander in de wacht zet, dan kan het zijn dat je met je oor de ander in de wacht zet. Gebeurt het ook als je hem op speaker hebt staan? ( dus niet tegen je oor aan )

[ Voor 35% gewijzigd door corporalnl op 09-08-2018 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anpat
corporalnl schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 12:07:
En wat bedoel je nou precies? Wordt jij in de wacht gezet of zet jij een ander in de wacht? ( dat is nogal een verschil ) En wat hoor jij of hoort de ander?
Stel ik hoor een bandje met er zijn nog X mensen voor u, dan een wacht muziekje en dan ineens niets meer, dan kijk ik naar het scherm en zie een soort van pauze van het gesprek staan. De andere persoon hoort niets, tot ik het gesprek " terug neem" Had dit in de opening post moeten steken.. dacht dat het wel duidelijk was, maar niet dus 8)7

En ja zowel op speaker als tegen mijn oor als via de carkit van de wagen. Tis duidelijk mijn toestel wat het gesprek in de wacht zet, daar ik het gesprek wel kan hervatten.

[ Voor 12% gewijzigd door anpat op 09-08-2018 12:12 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Nu online
anpat schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 12:10:
[...]

Stel ik hoor een bandje met er zijn nog X mensen voor u, dan een wacht muziekje en dan ineens niets meer, dan kijk ik naar het scherm en zie een soort van pauze van het gesprek staan. De andere persoon hoort niets, tot ik het gesprek " terug neem" Had dit in de openning moeten steken.. dacht dat het wel duidelijk was, maar niet dus 8)7
Je maakte het niet duidelijk omdat je in de wacht stond bij een bedrijf :P

Ik denk dat je het met je oor de ander in de wacht zet. Heb ik zelf ook wel eens gehad. Na een nieuwere update had ik het probleem niet meer. Op welke versie draai je? Met Patch van Juni of die van Juli? ( ik heb die van t/m Juni )

[ Voor 6% gewijzigd door corporalnl op 09-08-2018 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anpat
corporalnl schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 12:14:
[...]

Je maakte het niet duidelijk omdat je in de wacht stond bij een bedrijf :P

Ik denk dat je het met je oor de ander in de wacht zet. Heb ik zelf ook wel eens gehad. Na een nieuwere update had ik het probleem niet meer. Op welke versie draai je? Met Patch van Juni of die van Juli? ( ik heb die van t/m Juni )
Terwijl ik net wil zien, komt er precies nu een update van 360.07MB binnen... Ik zal die nog even afwachten en updaten als ik meer weet. Security patch 1 July komt blijkbaar binnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Nu online
Ah vandaar dan heb je de 1ste versie nog. Want ik moet die van juli nog doen en die is 88 mb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:56

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@anpat ik heb even je titel aangepast, zodat het wat duidelijker is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anpat
rens-br schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 13:12:
[mbr]@anpat ik heb even je titel aangepast, zodat het wat duidelijker is.[/]
Merciekes daarvoor :)

Zojuist opieuw gestart met de laatste updates en hetzelfde telefoontje nog eens gepleegd.. (neen heb geen wachtrij fetish) en weer binnen de 2 minuten zet het toestel de andere partij in de wacht. Uit getest met zowel aan mijn oor als via luidspreker... Grrrr :X

[ Voor 37% gewijzigd door anpat op 09-08-2018 13:17 ]

Pagina: 1