Onkyo TX-SR309 Geen geluid meer naar speakers

Pagina: 1
Acties:
  • 7.985 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Van de een op de andere dag geeft mijn receiver geen geluid meer door naar de speakers.

Het gaat om de Onkyo TX-SR309.
Ik heb een ziggo-mediabox aangesloten op CBL/SAT en de PS4 op GAME.
Voor de rest geen poespas.

Altijd goed gedaan, maar van het een op het andere moment heb ik geen geluid meer, en kan ik het alleen nog maar via mijn tv afspelen.
Ik heb gekeken en geprobeerd maar kan niks vreemd ontdekken.
Nu heb ik een klein kind die nog wel eens op een knopje wil drukken, maar ook daarmee heb ik al vanalles geprobeerd.

Weten jullie wat het wel kan zijn?

ps: ook de radio functie lijkt niet te werken (hoewel ik niet zeker weet of die het uberhaupt wel ooit heeft gedaan, want speelde altijd radio af via tv zender.

Beste antwoord (via FeaR op 28-03-2019 22:34)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04:20

FeaR

In GoT we trust

Webby_143 schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 21:46:
Die link werkt niet meer en ik kan geen andere vinden. Mijn 609 geeft sinds vandaag geen geluid meer. Ook niet op de tuner. Wel beeld. Reset gedaan, maar dat leverde ook niets op. Weet iemand hoe ik Onkyo het beste kan contacten of die verlengde garantie nog op de een of andere manier te regelen valt?
Zie Onkyo HDMI Board problemen - verlengde garantie tot 2018, we gaan dan ook verder in dat topic. Lange verhaal kort is dat de garantie voorbij is.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieplz
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-05 23:37
Het lijkt erop dat je HDMI board kapot is.... Ooit zelf last van gehad met een TX-NR609. Probeer eens te kijken of Onkyo het ratis laat repareren op https://www.eu.onkyo.com/...rvice-program-118747.html

Ik was toentertijd m'n versterker 3 weken kwijt, maar deze kwam terug met een nieuw HDMI-board en ik heb er nog jaren lang plezier van gehad.

Succes ermee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 18:14

mvz

muziek verslaafde

Als je hem aan zet, hoor je dan een paar seconden na inschakelen een tweede klik? of niks?
Als je niks hoort kan er een relais kapot zijn

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gysman11
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
HDMI board was hier ook stuk wat voor hetzelfde probleem zorgde. Inderdaad met de genoemde klikken bij het starten. Was niet meer te vervangen, maar was binnen garantie dus kreeg geld terug. Ik had een 509, die vervangen door een 414, die nu hetzelfde probleem heeft. Internet staat er vol mee:

Zie ook: Onkyo HDMI Board problemen - verlengde garantie tot 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er gister mijn oor bij gehad en bij het opnieuw aanzetten hoor ik wel een "klik".

Het is een receiver van vermoedelijk een jaar of 10 oud, dus garantie zal wel niet... Ook de site die dieplz aangeeft zegt dat ik geen recht heb op gratis reparatie.

Is er nog een mogelijkheid om te testen of ook echt het HDMI board kapot is gegaan?

Weet iemand of dit ergens te repareren is, of is vervanging van een receiver van deze leeftijd een betere keuze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webby_143
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-11-2023

Webby_143

1 Omhoog

Die link werkt niet meer en ik kan geen andere vinden. Mijn 609 geeft sinds vandaag geen geluid meer. Ook niet op de tuner. Wel beeld. Reset gedaan, maar dat leverde ook niets op. Weet iemand hoe ik Onkyo het beste kan contacten of die verlengde garantie nog op de een of andere manier te regelen valt?

:: Game Over ::

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04:20

FeaR

In GoT we trust

Webby_143 schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 21:46:
Zie Onkyo HDMI Board problemen - verlengde garantie tot 2018, we gaan dan ook verder in dat topic. Lange verhaal kort is dat de garantie voorbij is.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.