Sony bravia xf80 stuk

Pagina: 1
Acties:
  • 1.508 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 09:10
Heb gister deze tv gekocht maar er zit nu al een paarse streep in t scherm van boven naar beneden , gister film gekeken niks aan de hand, vandaag wat apps gedaan (games en kodi ) ook niks gemerkt , net tijdens Videoland hoofdmenu viel t ineens op , op een zwarte achtergrond is t Een paars best wel dikke streep, op wit is t Een groene streep of blauw.

Iemand ervaring met dit probleem en goed dit met de garantie zit bij de media markt ?

Geen zin om zonder tv te zitten namelijk .

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Media Markt heeft gewoon het recht om de TV te repareren (en dan kost jou dus tijd). Maar aangezien het een DOA betreft, zouden ze wel coulant kunnen zijn en het apparaat direct omruilen. Ga gewoon relaxed terug en leg de casus voor met de vraag of het mogelijk is om te ruilen.

Anders kun je hem ook retourneren onder hun voorwaarden.

Maar wat had je al gevonden? Want je bent niet de eerste klant van de Media Markt, ook hier op GoT ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Room42 op 09-08-2018 01:29 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:12
Room42 schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 01:28:
Media Markt heeft gewoon het recht om de TV te repareren (en dan kost jou dus tijd). Maar aangezien het een DOA betreft, zouden ze wel coulant kunnen zijn en het apparaat direct omruilen. Ga gewoon relaxed terug en leg de casus voor met de vraag of het mogelijk is om te ruilen.

Anders kun je hem ook retourneren onder hun voorwaarden.

Maar wat had je al gevonden? Want je bent niet de eerste klant van de Media Markt, ook hier op GoT ;)
In het topic is niet vermeld wat voor aankoop dit was.
Bij een aankoop op afstand kan het product zonder opgaaf van redenen worden geretourneerd dus dan zal het ook vervangen worden en is er geen recht op reparatie in die zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
boyette schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 01:30:
[...]

In het topic is niet vermeld wat voor aankoop dit was.
Bij een aankoop op afstand kan het product zonder opgaaf van redenen worden geretourneerd dus dan zal het ook vervangen worden en is er geen recht op reparatie in die zien.
Dat sluit elkaar volgens mij niet uit. Je mag hem retourneren maar als je hem gerepareerd wilt hebben, ga je gewoon de RMA-procedure in. Als je hem wilt retourneren en direct een nieuwe wilt hebben, zul je zelf het nieuwe exemplaar moeten voorschieten (voordat het geld van de geretourneerde TV terugbetaald is) ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Room42 op 09-08-2018 01:32 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:12
In dat geval zal mediamarkt dan altijd vervangen want ander kan je retourneren en een nieuwe aankoop doen en dat is zinloos. Het zou dan een verkeerde voorstelling geven om er van uit te gaan dat er een RMA procedure moet worden opgestart dat is niet de procedure bij mediamarkt als er sprake is van een periode van retourneringsrecht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:27

FeaR

In GoT we trust

Garantieafhandeling is beter op zijn plaats in SF. Dan mag men daar besluiten of het topic open blijft, het loopt namelijk niet over van de eigen inzet. Je had ten minste zelf even de Mediamarkt kunnen bellen.

TB > SF

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
FeaR schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 07:57:
Garantieafhandeling is beter op zijn plaats in SF. Dan mag men daar besluiten of het topic open blijft, het loopt namelijk niet over van de eigen inzet. Je had ten minste zelf even de Mediamarkt kunnen bellen.

TB > SF
Om 23:00 savonds ?? Bedankt voor het medeleven ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
taker1987 schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 08:32:
[...]

Het is nu 8:59 hoe ging het contact met de Media Markt hierover?

Je hebt een defecte tv ontvangen en die moet gewisseld wordenm gezien je zo op de tijd let ga ik.ervanuit dat je al.contact hebt opgenomen met de MM.

[ Voor 3% gewijzigd door Uthog op 09-08-2018 08:59 . Reden: Tijd aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:26
taker1987 schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 08:32:
[...]

En de volgende keer kan je ook eerst even bellen alvoren je een topic opent. Ook al betekent dat even wachten. Maar na deze e reactie zie ik geen noodzaak om je te helpen. Maar ik zal met je meeleven.

[ Voor 4% gewijzigd door loki504 op 09-08-2018 09:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• taker1987
Uthog schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 08:58:
[...]

Het is nu 8:59 hoe ging het contact met de Media Markt hierover?

Je hebt een defecte tv ontvangen en die moet gewisseld wordenm gezien je zo op de tijd let ga ik.ervanuit dat je al.contact hebt opgenomen met de MM.
wachten tot 10 uur en dan gelijk bellen .

ik heb mijn topic gister avond geopend omdat ik nogal schrok van die streep , wat research gedaan op google maar kon niet veel over dit probleem vinden , daarom dus een topic geopend om te kijken of er meer mensen dit probleem kennen .

blijkbaar mag je op tweakers niks meer vragen en moet er gelijk een mod mee bemoeien die niet eens de tijd neemt om even te kijken naar het tijdstip en dan gelijk vraagt of ik media markt al heb gebeld ... topic geopend rond half 1 afgelopen nacht .. dus nee media markt niet gebeld maar ga ik dus zsm doen als ze open zijn . (10:00)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt ook klantenservice Mediamarkt gegoogled?
https://klantenservice.mediamarkt.nl/
Had je al een half uur geleden kunnen bellen.

Wat is er mis met een kapotte tv gewoon de dag erna melden bij de leverancier en kijken wat er gebeurd?

Om met je eigen stokje te slaan. Wat verwacht je dat er tussen half 1 's nachts en 9/10 uur in de ochtend door andere tweakers gepost gaat worden waar jij enorm bij gebaat bent?

En dan beledigd zijn als mensen melden dat ze het nut van het topic niet helemaal begrijpen......terwijl ze je nog helpen ook nog. Wat een mentaliteit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• taker1987
Verwijderd schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 09:34:
Je hebt ook klantenservice Mediamarkt gegoogled?
https://klantenservice.mediamarkt.nl/
Had je al een half uur geleden kunnen bellen.

Wat is er mis met een kapotte tv gewoon de dag erna melden bij de leverancier en kijken wat er gebeurd?

Om met je eigen stokje te slaan. Wat verwacht je dat er tussen half 1 's nachts en 9/10 uur in de ochtend door andere tweakers gepost gaat worden waar jij enorm bij gebaat bent?

En dan beledigd zijn als mensen melden dat ze het nut van het topic niet helemaal begrijpen......terwijl ze je nog helpen ook nog. Wat een mentaliteit.
dit zie ik toch anders .. media klantenservice kan ik wel bellen en heb ik net ook gebeld maar dat is alleen voor online aankopen en niet voor gekochte producten in de winkel , dus moet ik wachten tot 10 uur .. het andere punt , om half 9 een klantenservice bellen ... nee dat gaat niet , maar iedere keer dat gezeur dat je een topic wel of niet mag openen en direct het oordelen van de mensen hier of je niet wat beter research kan doen enz... begin een beetje zat te worden met iedere keer dat gezeur .. ik stel gewoon een vraag maar dat mag blijkbaar niet.

als er dan om half 9 word gereageerd met media markt al gebeld ... ja sorry hoor , kijk ff hoelaat ik mijn topic geopend heb , en hoelaat het op dat tijdstip is dat je de vraag stelt .. wat denk je dan zelf ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je negeert bewust mijn vraag?
Wat dacht jij dan dat mensen gingen posten tussen half 1 s'nachts en 10 uur in de ochtend waar jij enorm mee gebaat bent?
Jij wilt overduidelijk iets anders open je geen topic?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Nu online
Je was blijkbaar in 'paniek', maar begrijpt hopelijk ook wel dat niemand hier iets voor je kan betekenen.

Je hebt recht op een conform product. Heb je het toestel online gekocht of in de winkel?

Als je het toestel in de winkel hebt gekocht gewoon weer netjes inpakken en terug brengen naar de Mediamarkt (met uiteraard de bon). Aangeven dat er een streep in het beeld zit en dat je hem graag wilt omruilen voor een ander scherm. Het feit dat je online niks kan vinden betekent dat het waarschijnlijk een individuele fout is en je er bij een ander scherm dus geen last van hebt.

Ze zijn echt wel redelijk daar.kom je de met de medewerker niet uit dan vraag je naar de leidinggevende/manager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Verwijderd schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 09:47:
Je negeert bewust mijn vraag?
Wat dacht jij dan dat mensen gingen posten tussen half 1 s'nachts en 10 uur in de ochtend waar jij enorm mee gebaat bent?
Jij wilt overduidelijk iets anders open je geen topic?
misschien mensen met de zelfde ervaring of iets soort gelijks , niet verwacht dat dit zoveel ellende zou veroorzaken (de zoveelste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is toch geen ellende? Mensen die kritische vragen stellen en het niet altijd met je eens zijn. Als je dit als ellende kwalificeert vraag ik me af hoe je omgaat met echte ellende.
Spullen gaan kapot, tv's ook.
Als dit een dag na aankoop gebeurt dan krijg je een nieuwe of wordt deze gerepareerd. Niet het einde van de wereld en je hebt straks weer een werkende tv.
Morgen ben je weer blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Verwijderd schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 09:58:
Dit is toch geen ellende? Mensen die kritische vragen stellen en het niet altijd met je eens zijn. Als je dit als ellende kwalificeert vraag ik me af hoe je omgaat met echte ellende.
Spullen gaan kapot, tv's ook.
Als dit een dag na aankoop gebeurt dan krijg je een nieuwe of wordt deze gerepareerd. Niet het einde van de wereld en je hebt straks weer een werkende tv.
Morgen ben je weer blij.
daar heb je ook gelijk in , maar bedoel meer .. altijd dat gedoe met mods , maar laat maar ik heb daar en vele met mij een andere mening over ..

voor de rest inderdaad media markt bellen en kijken wat ze zeggen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-09 14:54
Tsja.. In de winkel gekocht, dus waarschijnlijk inleveren en wachten op reparatie. Vreemd is dit toch. Je zou beter afzijn om alles gewoon online te kopen om dit soort eventuele ellende te vermijden. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
even een update.
media markt gebeld en die zegt doodleuk ... we kunnen je het telefoonummer geven van sony en kijken of ze een monteur kunnen sturen , of je brengt de tv naar ons en dan sturen wij hem op ... daar ga ik niet mee akkoord omdat ik na 2 dagen al een kapot product heb en dus of mijn geld terug wil of een ander scherm .. ik ga er vanuit dat ik een goed werkend product koop maar is blijkbaar na 2 dagen al stuk .. dat kon ze niet doen zei ze in eerste instantie en in 2de instantie zei ze , kom maar naar de winkel dan bekijken ze het daar verder ...

toch zelf even contact gehad met sony , mijn probleem en het verhaal van media markt uitgelegd en te horen gekregen van deze sony medewerker dat media markt dit niet mag doen ... hij noemde dat het in de wet staat dat de koper het geld mag terug krijgen of een nieuw product mee kan krijgen binnen zoveel dagen. dit meende ik zelf ook al , maar het is altijd fijn om dit even ter bevestiging te horen vanuit sony .

opnieuw media markt gebeld en het verhaal van sony uitgelegd , dit x wel normaal geholpen en gaan vanmidag nog naar de winkel om dit hopelijk op te lossen .

een ding is zeker ... ik koop geen dure producten meer bij de media markt .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Brammos85 schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 11:00:
Tsja.. In de winkel gekocht, dus waarschijnlijk inleveren en wachten op reparatie. Vreemd is dit toch. Je zou beter afzijn om alles gewoon online te kopen om dit soort eventuele ellende te vermijden. Succes!
Als je je op de WKOA beroept in plaats van op nonconformiteit, moet je wel verzendkosten betalen. Mogelijk heb je ook meer verantwoordelijkheid bij de terugzending? Bij iets groots als een TV lijkt me dat nogal vervelend.
dit meende ik zelf ook al , maar het is altijd fijn om dit even ter bevestiging te horen vanuit sony .
Recht op geld terug heb je sowieso nog niet, dus ik ben bang dat die bevestiging ongefundeerd is. De mediamarkt mag het product repareren of vervangen binnen een redelijke termijn. En dat bieden ze ook aan.

Dat het netter is om meteen een nieuwe TV mee te geven, is duidelijk.

[ Voor 26% gewijzigd door bwerg op 09-08-2018 11:14 ]

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

taker1987 schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 11:06:
even een update.
media markt gebeld en die zegt doodleuk ... we kunnen je het telefoonummer geven van sony en kijken of ze een monteur kunnen sturen , of je brengt de tv naar ons en dan sturen wij hem op ... daar ga ik niet mee akkoord omdat ik na 2 dagen al een kapot product heb en dus of mijn geld terug wil of een ander scherm .. ik ga er vanuit dat ik een goed werkend product koop maar is blijkbaar na 2 dagen al stuk .. dat kon ze niet doen zei ze in eerste instantie en in 2de instantie zei ze , kom maar naar de winkel dan bekijken ze het daar verder ...

toch zelf even contact gehad met sony , mijn probleem en het verhaal van media markt uitgelegd en te horen gekregen van deze sony medewerker dat media markt dit niet mag doen ... hij noemde dat het in de wet staat dat de koper het geld mag terug krijgen of een nieuw product mee kan krijgen binnen zoveel dagen. dit meende ik zelf ook al , maar het is altijd fijn om dit even ter bevestiging te horen vanuit sony .

opnieuw media markt gebeld en het verhaal van sony uitgelegd , dit x wel normaal geholpen en gaan vanmidag nog naar de winkel om dit hopelijk op te lossen .

een ding is zeker ... ik koop geen dure producten meer bij de media markt .
Heb je de TV via internet besteld of in de winkel gekocht? Voor bestellingen via internet zijn andere regels van toepassing. Je mag de TV dan uitpakken, testen/gebruiken en bevalt het niet? Dan in originele staat terugbrengen naar de winkel of terugsturen.

Zie de voorwaarden:
https://klantenservice.me...jn-product-retourneren%3F
Gekocht in een vestiging?
- Het product is ongeopend, compleet en onbeschadigd in de originele verpakking verpakt
- Het product is ongebruikt

Daarom adviseer ik altijd om online te bestellen bij de MM. Het is geen Coolblue, dus verwacht ook geen goede service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Verwijderd schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 11:18:
[...]

- Het product is ongeopend, compleet en onbeschadigd in de originele verpakking verpakt

Daarom adviseer ik om altijd online te bestellen bij de MM. Het is geen Coolblue, dus verwacht ook geen goede service.
hoe kan je dan kijken of de tv goed is en geen strepen heeft ?

als je wat koopt mag je er toch van uit gaan dat je een werkend product hebt .. zonder dit te hoeven testen .. als je dit moet testen maar hem daarna niet meer terug mag doen .. wat voor een service heb je dan .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
Verwijderd schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 11:18:
[...]

Heb je de TV via internet besteld of in de winkel gekocht? Voor bestellingen via internet zijn andere regels van toepassing. Je mag de TV dan uitpakken, testen/gebruiken en bevalt het niet? Dan in originele staat terugbrengen naar de winkel of terugsturen.

Zie de voorwaarden:
https://klantenservice.me...jn-product-retourneren%3F
Gekocht in een vestiging?

Daarom adviseer ik altijd om online te bestellen bij de MM. Het is geen Coolblue, dus verwacht ook geen goede service.
Die voorwaarden zijn voor retouneren. Dit gaat over een defect aan een product.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

taker1987 schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 11:20:
[...]

hoe kan je dan kijken of de tv goed is en geen strepen heeft ?

als je wat koopt mag je er toch van uit gaan dat je een werkend product hebt .. zonder dit te hoeven testen .. als je dit moet testen maar hem daarna niet meer terug mag doen .. wat voor een service heb je dan .
De opties heb je al genoemd in een eerdere reactie. Dan gaan ze kijken naar de voorwaarden en daaruit blijkt dat je 2 opties hebt. De Wet koop op afstand biedt vele voordelen op dit gebied.

Toevoeging op reactie:
"Voldoet het product niet aan de verwachtingen die u mag hebben? Dan is het product dus niet goed of ‘ondeugdelijk’."

Maar ik hoop dat ze dit netjes oplossen natuurlijk. Maar idd proberen om terug te brengen en ergens anders te halen of omruilen. Het is natuurlijk gewoon pech.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2018 11:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• taker1987
gaan nu naar de media markt , hopen op een goede afloop . update volgt zsm

bedankt voor alle tips en hulp .

update:

alles ingepakt en naar de media markt gegaan , zonder discussie het geld terug gekregen of de mogelijkheid om een nieuwe te zoeken ... die keus niet gemaakt maar wel het geld terug gekregen ... vervolgens naar een andere zaak en daar de tv besteld , word morgen bezorgt met een betere klantenservice dan de media markt .. mijn besluit staat vast . ik koop daar nooit meer spullen . wat een slechte klantenservice daar .

[ Voor 66% gewijzigd door taker1987 op 09-08-2018 17:59 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

taker1987 schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 12:29:

update:
alles ingepakt en naar de media markt gegaan , zonder discussie het geld terug gekregen of de mogelijkheid om een nieuwe te zoeken ... die keus niet gemaakt maar wel het geld terug gekregen ... vervolgens naar een andere zaak en daar de tv besteld , word morgen bezorgt met een betere klantenservice dan de media markt .. mijn besluit staat vast . ik koop daar nooit meer spullen . wat een slechte klantenservice daar .
Wat voor betere service had je verwacht dan direct een nieuwe meenemen of geld terug die de MM je gegeven heeft aan de balie?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:47

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Hoezo slechte service? Je hebt toch zonder discussie je geld terug gekregen? Snap niet dat je dan niet gewoon bij de MM een andere doos hebt gepakt... Je had gewoon pech met een DOA, de kans dat je er 2 achter elkaar hebt is erg klein.. En dan had je nu tv kunnen kijken...

[ Voor 7% gewijzigd door Meelobee op 09-08-2018 20:50 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
Hij wou gewoon dat er al een nieuwe TV bij hem binnen stond op het moment dat hij hier een topic had geopend. Zn service verwacht hij. Proactief handelen.

Nee alle gekheid op een stokje, dit is zeer netjes van de MM en ook het enige wat ze hadden kunnen doen.
Als je iets tegen de MM hebt, blijf er dan gewoon helemaal weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021

update:

Beetje vreemde conclusie maar verbaast me niet na het lezen van je topic misschien de volgende keer een leverancier eerst een kans geven om het op te lossen ?

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
als ik kijk hoe ik door de klantenservice ben behandeld aan de telefoon .... beetje vreemd , eerst zeggen over de telefoon dat ik in een garantie procedure terecht kom ... en in de winkel dood leuk je geld terug geven ... terwijl er voorheen word gesuggereerd dat ze dat nooit doen en de klant eerst eenmalig een reparatie verplicht.

klantenservice veroorzaakt hier een hoop stress om niks .omdat je in de winkel gewoon een ander krijgt of je geld terug .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:26
taker1987 schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 08:32:
als ik kijk hoe ik door de klantenservice ben behandeld aan de telefoon .... beetje vreemd , eerst zeggen over de telefoon dat ik in een garantie procedure terecht kom ... en in de winkel dood leuk je geld terug geven ... terwijl er voorheen word gesuggereerd dat ze dat nooit doen en de klant eerst eenmalig een reparatie verplicht.

klantenservice veroorzaakt hier een hoop stress om niks .omdat je in de winkel gewoon een ander krijgt of je geld terug .
En wat als die persoon zijn eerst dag/week in de lijn is? Je wil niet weten hoe vaak het "mis" gaat op klanten service gebied. Mijn ervaring met MM als bezorger voor hun doen ze eigenlijk altijd je geld terug geven of omruilen. Als je een beetje goed kon babbelen zorgde de winkel voor een omruiling. Had je helemaal niets hoeven doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkvvkevin
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:30

update:

Je krijgt je geld terug en zelfs een mogelijkheid om een andere tv uit te zoeken en dan noem je de klantenservice slecht? Ik vind het prima opgelost van Mediamarkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:13
taker1987 schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 08:32:

Die stress had je grotendeels bezorgd, gezien de stress waarmee je dit topic opende. Was je gewoon rustig terug gegaan naar de winkel waar je 'm had gekocht (wat je sowieso moest), had je je een 50k aan hartslagen bespaard :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Topic mag dicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chntl321
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06-07-2023
Jeetje zeg, wat zijn we weer aardig allemaal zeg.. TS komt hier midden in de nacht advies vragen en moet dan zo afgebrand worden??

Sorry hoor, maar ik lees hier op tweakers genoeg topics waarvan ik me het nut afvraag of waar met een beetje zoekwerk zelf al een antwoord op gevonden kan worden. Daar worden dan ellenlange pagina’s aan besteed. Zoals het topic over iemand die niet vroeg z’n bed uit kan komen, of topics over welke auto iemand moet kopen.. Come on he.. leven en laten leven hoor...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• taker1987
Chntl321 schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 12:43:
Jeetje zeg, wat zijn we weer aardig allemaal zeg.. TS komt hier midden in de nacht advies vragen en moet dan zo afgebrand worden??

Sorry hoor, maar ik lees hier op tweakers genoeg topics waarvan ik me het nut afvraag of waar met een beetje zoekwerk zelf al een antwoord op gevonden kan worden. Daar worden dan ellenlange pagina’s aan besteed. Zoals het topic over iemand die niet vroeg z’n bed uit kan komen, of topics over welke auto iemand moet kopen.. Come on he.. leven en laten leven hoor...
thanx voor je reactie .. dat idee heb ik al langer op tweakers .. elkaar maar moeten beoordelen wat wel en niet mag en hoe iemand zijn kijk op dingen is .. :)

zo nodigt het ook niet echt uit om nog lang op tweakers te blijven ... kwam er altijd graag , maar de laatste jaren gaat het erg achteruit .. en ik weet dat ik zeker niet de enige ben die er zo over denk.

[ Voor 11% gewijzigd door taker1987 op 10-08-2018 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-09 18:48

Perkouw

Moderator General Chat
Topic sluit ik op verzoek van TS. Vanuit mij persoonlijk, jammer dat we zo met elkaar om moeten gaan mensen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.