Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik ben op zoek naar een nieuwe televisie En het liefst een OLED scherm. Alleen dat scherm wil ik op max 43 inch hebben. Nu ben ik er achter dat geen enkel merk dat ik ken een scherm van OLED fabriceerd. Komt dat in de toekomst of zal dat nooit gebeuren

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ze zijn er inderdaad niet met de 43Inch maat. Of ze komen, ja/nee/misschien, in elk geval zal het nog wel een tijdje duren. LG heeft wel plannen voor kleinere maten maar die hoor je er verder niet meer over.

39

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:34

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Verwijderd schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 21:30:
Mijn vraag
Ik ben op zoek naar een nieuwe televisie En het liefst een OLED scherm. Alleen dat scherm wil ik op max 43 inch hebben. Nu ben ik er achter dat geen enkel merk dat ik ken een scherm van OLED fabriceerd. Komt dat in de toekomst of zal dat nooit gebeuren

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Wat @Fietsbel zegt dus. Op dit moment heeft LG het productieproces zo dat er het beste 55", 65" en 77" schermen uitgesneden kunnen worden. Andere maten willen ze geloof ik graag gaan leveren, maar tot nu toe is dit het. Alle andere merken (o.a. Philips, Sony, Panasonic, Loewe, etc) nemen hun panelen af bij LG dus moeten het ook doen met wat LG kan leveren.

Your Friendly Neighborhood Moderator