Toon posts:

kast vol met Geluid-absorberende noppenplaten.....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nou mijn kast vol hangen met Geluid-absorberende noppenplaten van GAMMEL(dat zeg ik, GAMMEL) maar ik hoor mijn fans nog :( , kan ik deze niet ook stil krijgen(zonder met de vortage te kloten, wel met noppenplaten)?
mijn CD-ROM speler is helenmaal ingepakt in dat spul(die hoor ik niet als hij op volle toeren is >:) >:) ).

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23-08 12:05

Sharky

Skamn Dippy!

als er objecten dicht bij de zuigkant van een fan zitten krijg je veel herrie, aan de andere kant ook maar minder. koop papst fans of zet ze op een lager voltage.

This too shall pass

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 11:14
Hm....dit ken ik ... lees dit eens :
[topic=182789]
Dikke drama zulke grappen... nu moet ik dus ook nog eens een hele stapel nieuwe fans kopen. Maar ik ga gewoon schakkelaartjes maken zodat ik 's nachts de meeste fans uit kan doen als ik ga slapen. Dat kan ie wel aan. (zie: Temperatuur)

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-08 11:17
Wat ik me nog herinner uit een aantal van zulke topics is dat je je fans met rubbertjes ertussen moet vastmaken. (Nee, niet die van Durex :P ). Dus tussen de kast en de fan een rubberen ringetje zodat de fan niet gaat trillen tegen de kast. Ik vind zelf dat je er wel aan went hoor. Misschien wordt je wel doof voor bepaalde frequenties ofzo >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 18 juli 2001 22:49 schreef kleinelievewolff het volgende:
Wat ik me nog herinner uit een aantal van zulke topics is dat je je fans met rubbertjes ertussen moet vastmaken. (Nee, niet die van Durex :P ). Dus tussen de kast en de fan een rubberen ringetje zodat de fan niet gaat trillen tegen de kast. Ik vind zelf dat je er wel aan went hoor. Misschien wordt je wel doof voor bepaalde frequenties ofzo >:)
nee dat is zonde!!!
maar een soort rubbere revertje?

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 11:14
Mijn fans trillen niet (zie: kast ook niet) maar een LAWAAAAAAI !!!

• bakboord1
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2025

bakboord1

No. 1 of the eight.

Airflow maakt ook lawaai.

Abit KT7A, 700@5.5*150@1,75V, 512 Mb, TNT2 M64 32MB AGP, Terratec DMX x-fire1024, Iiyama VM 452

Verwijderd

Topicstarter
http://go.to/roelatgot en klik op casemod #2, dat is mijn kast. maar dan zonder noppeplaten.

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:30
Hey, ik heb precies dezelfde (zwarte neem ik aan) noppenplaten van de gammel gebruikt, en het hielp ook geen zak, (er dus weer uit gehaald, want hij werd er alleen maar warmer door) maar nu heb ik een andere oplossing, heb mŽn pc nl. in een wandkast geplaatst en nu hoor ik m niet meer....

Verwijderd

Damn ik ga naar die site en ik word gelijk dood gespammed met popups, doe er wat aan man

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

die roostertjes waardoor de fan blaast / zuigt wegdremelen?

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Verwijderd

:)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 19 juli 2001 14:51 schreef tva_goku het volgende:
Damn ik ga naar die site en ik word gelijk dood gespammed met popups, doe er wat aan man
ik ga de html files vanavind op mijn andere webspace zettu! dan heb ik geen reclame >:) nu wel, das fortunecity!! en go.to(shortlink)!!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 19 juli 2001 14:58 schreef 2Dutch2 het volgende:
die roostertjes waardoor de fan blaast / zuigt wegdremelen?
al gedaan, ik heb er nu fangards voor zitten :)
Pagina: 1