Nummerweergave probleem

Pagina: 1
Acties:

• Libertarian
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
ik beschik thuis over priority telecom, dit is een andere aanbieder dan kpn (geen carrier of carries pre select) nou werken zij volgens het duitse(internationale)systeem om nummerweergave door te geven zijn doen dit door middel van FSK, KPN daar en tegen doet het met DTMF, nu heb ik een toestel die nummerweergave ondersteund, maar geen nummerweergave doorgeeft, omdat het toestel geen FSK ondersteund toch staat in de handleiding als uw operator nummerweergave ondersteund en u heeft een abonnement hier op dan geeft het toestel het nummer van de desbetreffende persoon mits hij/zij het nummer meezend

dus wat moet ik nu? ik weet het niet meer...

Verwijderd

Op woensdag 18 juli 2001 15:26 schreef shooter het volgende:
Toestel kopen wat wel met FSK om kan gaan?
Maar dat zal wel niet al te makkelijk zijn in Nederland... Misschien kunnen de mensen van Priority je wel helpen :)

• Libertarian
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op woensdag 18 juli 2001 15:30 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Toestel kopen wat wel met FSK om kan gaan?
Maar dat zal wel niet al te makkelijk zijn in Nederland... Misschien kunnen de mensen van Priority je wel helpen :)
kijk het leuke is als ik het zelfde toestel in duitsland had gekocht dan had ik wel nummerweergave, maar omdat ik er een heb gekocht voor de nederlandse markt werkt het niet, kan ik het niet gooien op fouten in de handleiding ofzo, bovendien heb ik garantie

Verwijderd

Op woensdag 18 juli 2001 15:44 schreef shooter het volgende:
kan ik het niet gooien op fouten in de handleiding ofzo, bovendien heb ik garantie
Nou, check ff de technische specificaties (achter in de handleiding).
Maar ik denk sowieso dat je wat dat betreft geen kans maakt hoor :)
Garantie heeft er weinig mee te maken, het apparaat is niet kapot en er is geen fabricagefout gemaakt.

Verwijderd

Op woensdag 18 juli 2001 15:44 schreef shooter het volgende:

[..]

kijk het leuke is als ik het zelfde toestel in duitsland had gekocht dan had ik wel nummerweergave, maar omdat ik er een heb gekocht voor de nederlandse markt werkt het niet, kan ik het niet gooien op fouten in de handleiding ofzo, bovendien heb ik garantie
Ja uhh, probeer ik ook eens met mijn windows bak. Uhhh, meneer Gateway, hij doet het niet goed er zit een fout in want macOS werkt niet goed.

Waarschijnlijk zit in die duitse telefoon andere software of een of ander chippie. Duzz ga terug naar kpn :) of koop een telefoon in duitsland.

btw hoelang terug heb je de tlefoon gekocht? Bij primafoon kan je binnen 8 dagen je geld terug krijgen :)

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op woensdag 18 juli 2001 15:26 schreef shooter het volgende:
ik beschik thuis over priority telecom, dit is een andere aanbieder dan kpn (geen carrier of carries pre select) nou werken zij volgens het duitse(internationale)systeem om nummerweergave door te geven zijn doen dit door middel van FSK, KPN daar en tegen doet het met DTMF, nu heb ik een toestel die nummerweergave ondersteund, maar geen nummerweergave doorgeeft, omdat het toestel geen FSK ondersteund toch staat in de handleiding als uw operator nummerweergave ondersteund en u heeft een abonnement hier op dan geeft het toestel het nummer van de desbetreffende persoon mits hij/zij het nummer meezend

laat me raden
profoon 979 dect

zo ja
terug naar winkel en vragen om een andere, in de fabriek hebben ze een druk fout gemaakt met sommige, want sommige onder steunen het niet en andere wel, en het is niet teziet (dus elke keer uitproberen)

btw try to get a other phone then. profoon sux

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Verwijderd

Op woensdag 18 juli 2001 18:44 schreef Bass64 het volgende:

[..]

laat me raden
profoon 979 dect

zo ja
terug naar winkel en vragen om een andere, in de fabriek hebben ze een druk fout gemaakt met sommige, want sommige onder steunen het niet en andere wel, en het is niet teziet (dus elke keer uitproberen)

btw try to get a other phone then. profoon sux
de siemens telefoons uit duitsland werkten tot nu toe niet met nederlandse nr weergave en andersom ook niet. Het kan dus ook gewoon daaraan liggen.
Pagina: 1