Meldingen worden niet getoond

Pagina: 1
Acties:

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10:00
Hoi,

Sinds de kleine hik up van vanmiddag zie ik geen meldingen meer. Ik kan door een pagina te verversen wel zien dat mijn post een +1 heeft gekregen of dat iemand mij heeft ge-quote, maar ik krijg daar geen bericht van bij het belletje bovenin.

De laats getoonde melding is van 10:42 uur terwijl er om 13:20 nog een reactie is ge-quote.

Ben ik de enige?

[ Voor 24% gewijzigd door Jasphur op 08-08-2018 13:36 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:07

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Klopt, die kleine hikup heb ik met wat ductape gefixt maar is verre van perfect. Dit is een van de gevolgen daarvan.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-11 10:10

pclinde

TechGaming.nl

Idem dito voor meldingen op reviews, views en e-mailnotificafies bij een reactie op een review. :D

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Ik kan melden dat de DM notificaties wel werken (één of andere Abonnee actie in Zwolle).

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hier komen de notificaties zo te zien weer binnen, ook de gemiste :)

[ Voor 13% gewijzigd door Raven op 08-08-2018 17:56 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Hier ook

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Dat is het voor- en nadeel van een 'message queue'; als het verwerken vertraagd/stopt dan gaat het niet verder... Maar zodra dat verwerken weer opstart/versneld, wordt alles met terugwerkende kracht alsnog verwerkt :)
Pagina: 1