Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Budget Gamepc

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

Ik wil een simpel gamesysteem samenstellen om wat games als Call of Duty en Rainbow Six op te doen, daarnaast ga ik hem hoofdzakelijk gebruiken als stream pc met een capture card vanaf mijn ps4.
Ik had zelf het onderstaande in gedachten. Randapparatuur heb ik allemaal.

Ik hoor graag op of aanmerkingen.

Mijn excuses, iets te gehaast gepost.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Youtube kijken, gamen (call of duty/ rainbow six siege) en streamen via een elgato capture card vanaf console
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Het liefst rond de 500, maar maximaal 650,-

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Samsung 24 inch scherm, razer keyboard en muis

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Een SSD is wel een vereiste en ik hoef er geen extreme games mee te spelen, een goede cpu is wel van belang ivm het streamen.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Geen voorkeur, alleen gelezen dat de MSI moederborden soms lastig overweg kunnen met de Ryzen cpu.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Geen extreem lawaai, pc komt in een huiskamer.

Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Standaardinstellingen is genoeg.

Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?

Ik ga voor bang for buck, wil zo goedkoop mogelijk een redelijk systeem hebben.

Alvast bedankt.

#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed€ 154,90€ 154,90
1ASRock B450M-HDV€ 72,-€ 72,-
1Gigabyte GeForce GTX 1050 D5 2G€ 139,50€ 139,50
1Corsair Carbide 88R€ 43,85€ 43,85
1Cooler Master Hyper TX3 Evo€ 20,-€ 20,-
1Crucial Ballistix Sport LT BLS2C4G4D26BFSB€ 79,90€ 79,90
1be quiet! System Power 9 600W€ 55,95€ 55,95
1Samsung 860 EVO 250GB€ 63,99€ 63,99
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 630,09

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2018 13:51 ]

Alle reacties

• Randleman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-11 12:49
Als je een nieuw topic start krijg je vragen die je dient te beantwoorden (waarom heb je ze verwijderd?). Dit maakt het voor ons makkelijker om een goed advies te geven. Nu weten we niet echt wat de bedoeling is.

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-10 17:25
3rd party CPU koeler kan je achterwege laten, de Wraith koeler is net zo goed.
600W is zowiezo overbodig

Verder is het idd moeilijk om op te maken wat je echte vereiste zijn. Met een GTX1050 ben je beperkt kwa resolutie en instellingen bijvoorbeeld. Blijkbaar is het heel moeilijk om een deftig topic te starten...

[ Voor 23% gewijzigd door Inrage op 08-08-2018 13:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
/

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2018 15:11 . Reden: Informatie al eerder gegeven ]

• SpeedQber
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 21:16
De vragen hoeven maar 1x beantwoord te worden, erg fijn dat ze nu in de TopicStart staan, maar in de post hierboven kunnen ze wel weg.
Heb je benchmarks bekeken voor de 1050 en jouw spellen? Ik denk dat je beter af bent met een quadcore en een 1060 of RX580. Al kan een quadcore wss wel minder goed streamen.
450W is ruim voldoende voor dit systeem.

Verwijderd

Topicstarter
De voornaamste reden is het streamen, gamen zou leuk zijn op dit systeem, maar van ondergeschikt belang.
Pagina: 1