Fortissimo in XP werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• MjB
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:07
Ik heb dus XP RC1 geinstalleerd. Maar ik krijg mijn geluidskaart, Guillemot Fortissimo XL, niet aan de praat. Welke drivers moet ik gebruiken... win2k drivers werken niet.

• MjB
*schop*

• MjB
Kan niemand me helpen? ANders betekend dit vootr mij terug naar Win98 :'(

• VlasBaard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 02:02
Onder 2000 heb ik geen problemen.

Ik gebruik geloof ik wel de Yamaha drivers, maar dat weet ik niet helemaal zeker eigenlijk. Hiero.

Eh... ik zie nu pas XL staan... ik heb de niet-XL. Sorry ik heb al een paar biertjes op.

Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot

Verwijderd

Geen enkel probs met XP mijn fortissimo draait als een trein.
Automatisch gedetecteerd en loopt zonder probs. Ik weet alleen dat ik XP build 2481 gebruik.

• MjB
Misschien komt het omdat ik XP over Win98SE heb geinstalleerd :?

• Kamikazi
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Eroverheen?! Ja... dan vind XP in de RC regelmatig een stukkie hardware nie goed...

Waarom gooi je niet alles uit je XP wat met je geluidskaart te maken heeft (heb je ook geen overige apparaten in je apparaatbeheer staan??) en laat je XP opnieuw detecteren?!

Verwijderd

Kijk eens op de US-site van Hercules, hier staan de nieuwste 1.01 drivers voor de Fortissimo. XP wordt nu ook ondersteund.

• VivaAtloni
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 12:45
volgens mij heeft ie een fortissimo I en geen II! Voor I zijn trouwens nieuwe xp drivers uit. Moet je ergens bij de meuktracker kijken naar yamaha drivers voor xp!

30x sf175s + gw5000-dt op oost

Verwijderd

ondersteunen die yamaha drivers nu ook eindelijk ac3 passtrough onder win2k/XP, en sensaura wordt dat nu eindelijk ondersteunt :?

Ik ga strax eens testen met de win2k drivers 5.blaatblaat.

Ik wil nu eindelijk die ac3/a3d werkend hebben!
Pagina: 1