Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb twee vragen:
- Hoe zet ik de trilfunctie uit?
- En hoe zet ik dan wél het geluid van alleen de beltoon aan? Dus geen gepiep (of tril) van berichtjes, echt alleen geluid als iemand belt?

Ik zoek me suf in de settings, maar kan het niet vinden.

Alvast dank voor wie het weet!

Beste antwoord (via Verwijderd op 08-08-2018 14:04)

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Als het goed is komt dat toestel met Android 8. Je zou per applicatie, in instellingen->apps, de notificaties per app een "prioriteit" meegeven, die aangeeft of notificaties trillen, of enkel geluid maken, of stil zijn. De exacte benamingen ken ik niet, ik heb m'n toestel in het Engels staan, dus mogelijk moet je net een andere naam hebben van het menu-item. Hoe dan ook klopt het wel dat je er via de toestel-instellingen per app bij moet kunnen komen.

Als je het niet kan vinden, dan is het handig om screenshots te plaatsen zodat mensen kunnen zien waar je iets over het hoofd ziet, of waar het bij jou anders is dan bij anderen.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Niet online
Als het goed is komt dat toestel met Android 8. Je zou per applicatie, in instellingen->apps, de notificaties per app een "prioriteit" meegeven, die aangeeft of notificaties trillen, of enkel geluid maken, of stil zijn. De exacte benamingen ken ik niet, ik heb m'n toestel in het Engels staan, dus mogelijk moet je net een andere naam hebben van het menu-item. Hoe dan ook klopt het wel dat je er via de toestel-instellingen per app bij moet kunnen komen.

Als je het niet kan vinden, dan is het handig om screenshots te plaatsen zodat mensen kunnen zien waar je iets over het hoofd ziet, of waar het bij jou anders is dan bij anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
Dat toestel? Moeten we raden welk toestel het is ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
ChinaGeek schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 12:39:
Dat toestel? Moeten we raden welk toestel het is ofzo?
Er is een telefoon gekoppeld aan dit topic, om precies te zijn de Samsung Galaxy A6+ (2018)

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheFes schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 13:09:
[...]

Er is een telefoon gekoppeld aan dit topic, om precies te zijn de Samsung Galaxy A6+ (2018)
Mobile view laat dat niet zien, helaas.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:16

Oekol

waka waka hey hey

Verwijderd schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 13:17:
[...]

Mobile view laat dat niet zien, helaas.
Jawel, is een drop down menu. Even op onderwerpen klikken en je ziet 't.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:37
Je kan bij instellingen kijken onder Geluid en trillen. Daar kan je Trillen bij inkomende oproep uitzetten. En in hetzelfde rijtje staat Niet storen. Die kan je helemaal aanpassen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ah, yes. Thnx Stoelpoot, ik moest even extra graven in de app-settings. Goh wat hebben ze dat ver weg gestopt (niet in de algemene settings bij Geluid en Trillingen). Opgelost. Dank voor het meedenken allen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 14:04:
Ah, yes. Thnx Stoelpoot, ik moest even extra graven in de app-settings. Goh wat hebben ze dat ver weg gestopt (niet in de algemene settings bij Geluid en Trillingen). Opgelost. Dank voor het meedenken allen!
In standaard Android kan je een notificatie ook gedeeltelijk naar links slepen en op het tandwieltje wat daarachter ligt drukken om direct voor die app bij de instellingen te komen. Of dat in de Samsung-skin ook werkt, weet ik niet zeker, daar dat zou het makkelijker maken als je opmerkt dat er iets niet is ingesteld zoals je zou willen :)
Pagina: 1